På besøg hos Sugieh, del 2 - Lucky Linselus

jeg eeeeeelsker lucky :smelter:

:slight_smile: Tak for alle Jeres roser til mine misser. Det er jo ingen hemmelighed jeg synes de er både smukke og dejlige :slight_smile:
MEN Pia kan altså også trylle med det kamera :slight_smile:

Hvor er han bare dejlig! Pia, dine billeder kunne godt få mig til at skifte mening den dag, jeg skal ud og have en ny kat - de er super gode :slight_smile:

:D:D Det er virkelig nogle gode billeder!!

… og nogle fantstiske flotte katte! :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;909950]:muhaha: Det skal han :muhaha:

Men er der ikke noget med dine har skiftet klasse? :)[/QUOTE]

Ikke Ib. Endnu :slight_smile:

Og er der ikke noget med at de stadig kæmper mod hinanden allesammen mht NOM? Jeg kan aldrig helt hitte ud af det der L

Nå… Hvis (når…) Ib bli’r slået af farmand må jeg jo bare vise mig som en god taber L Det bli’r jo i familien :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;910198]Ikke Ib. Endnu :slight_smile:

Og er der ikke noget med at de stadig kæmper mod hinanden allesammen mht NOM? Jeg kan aldrig helt hitte ud af det der L

Nå… Hvis (når…) Ib bli’r slået af farmand må jeg jo bare vise mig som en god taber L Det bli’r jo i familien :tihi:[/QUOTE]

Det er spørgsmål du absolut ikke skal spørge mig om :smiley: Jeg er der bare :smiley: Men som du siger, så bliver det i familien, uanset udfaldet :slight_smile:

:heya: Hej farmand!

Joo, Whiskey kiggede faktisk på skærmen… og så smed han sig ned foran, så jeg ikke ku’ se den mere… se MIG, tak! :regler:

Det er vist noget med æbler og stammer… :øhmm:

Dejlige billeder :ok:

Han er altså ualmindelig smuk ham Lucky!!!

[QUOTE=DK Sugieh;909950]:muhaha: Det skal han :muhaha:

Men er der ikke noget med dine har skiftet klasse? :)[/QUOTE]

[QUOTE=TrekkieGrrrl;910198]Ikke Ib. Endnu :slight_smile:

Og er der ikke noget med at de stadig kæmper mod hinanden allesammen mht NOM? Jeg kan aldrig helt hitte ud af det der L

Nå… Hvis (når…) Ib bli’r slået af farmand må jeg jo bare vise mig som en god taber L Det bli’r jo i familien :tihi:[/QUOTE]

Jo, alle hankastraterne (over 10 mdr) i kategori IV hos den dommer vil konkurrere mod hinanden ved NOM. :slight_smile:

Bortset fra det så vil ingen af jeres katte konkurrere mod hinanden om certifikatet, da de alle har forskellig farve (ems kode)

Jeg syntes jo nok at de konkurrerede om NOM. Nå men så er han grim alligevel :tihi: