Perler

enig i at den er grov, men den går da lige efter struben i den sag…

-LOL-LOL-LOL:thumbup:

hrmmm Peromligt vil jeg heller høre min mand blive kaldt perle/perker end at se billeder af mørkemænd hængt på en række hvor der står Perler på række.
Den er MEGET grov for MIG. Kan jo kun tale for mig selv:(

Jeg må være dum- forstår den ikke ? :?

Jeg vil tro at medlemmer af Ku Klux Klan eller lignende vil syntes den er hamrende sjov, men jeg gør altså ikke. :thumbdown:

Jeg har så hørt at relsebureauerne har været nødt til at lave deres brochurer om .nu heddern det

Besøg Bornholm,Østersøens perker :?

måske fordi du ikke har set den, for alle jeg har mødt har ment den var morsom selvom den er grov…og jeg er altså ikke racist, men min humor er til tider grov…hvis jeg skulle vælge mellem “anden” eller linie 3 så var det så absolut ikke sidstnævnte jeg ville vælge, og gamle danske film med dirch findes slet ikke i mit hjem fordi jeg finder dem platte og humorforladte…

ahh man er vel ikke humorforladt, bare fordi man ikke synes masse-henrettelser er sjove :S

Er det den om de stakkels mænd der hænger på række du ikke forstår eller er det billedet søde Buffy?

Ups, ja at “lege med perler” har da vist pludselig fået en anden dimension, skal vist til at passe på at fortælle hvad min weekend er gået med, det kan da misforståes-høhø
(Jeg er igang med smykkefremstilling, men plejer bare at sige jeg leger med perler idag-høhø)

Marina

Det er billedet- det andet forstår jeg godt og den er også lige lovlig grov imo…

Har du ikke hørt historien om politimanden der kaldte en person for perk eller perker. Det blev senere bort forklaret med at han ikke sagde perker men sagde perle.

Nope- det har jeg ikke, men havde jo næsten regnet ud, at det var noget i den stil…

Her er et link om sagen

Takker- den historie er åbenbart lige smuttet for mig, men uanset om betjenten siger perker eller perle, så er meningen jo den samme og jeg synes personligt ikke at det er i orden- især ikke, når det er politifolk vi snakker om.

Lige netop. Må nok også sige at politidirektør Hanne Bech Hansen har gjort godt og grundigt i bukserne. Så i tv i går at hun ønskede hun kunne tage det i sig igen. Og at hun troede at det ville være en af de ting hun ville blive husket for. Jeg har ikke hørt noget videre om politimanden der sagde det.

[quote=Marina;120151]Ups, ja at “lege med perler” har da vist pludselig fået en anden dimension, skal vist til at passe på at fortælle hvad min weekend er gået med, det kan da misforståes-høhø
(Jeg er igang med smykkefremstilling, men plejer bare at sige jeg leger med perler idag-høhø)

Marina[/quote]

Eeeej nu må I sgi holde op - :S

Jeg er slet ikke til platte vittigheder - ligegyldigt om det
er hentydninger til indvandere/sønderjyder eller svenskere.

Sidstnævnte får altid skyld for at være bonerte og fulde.
Danskerne skal vist feje for egen dør først m.h.t.
alkohol-indtag. :frowning:

Kærlig hilsen
Mona

Man skal ikke kaste perler for svin.

-what Ups - undskyld, jeg troede, jeg var i “Ordsprogstråden”.

[quote=Eva;119996]Therese, din perle - det er sq da en ælling!

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Kylling, kælling, ælling, whatever -LOL -LOL

[quote=Mona Jensen;122602]Eeeej nu må I sgi holde op - :S

Jeg er slet ikke til platte vittigheder - ligegyldigt om det
er hentydninger til indvandere/sønderjyder eller svenskere.

Sidstnævnte får altid skyld for at være bonerte og fulde.
Danskerne skal vist feje for egen dør først m.h.t.
alkohol-indtag. :frowning:

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Det her drejer sig jo ikke om at lave sjov, plat eller ej, med indvandrere eller andre minoriteter, men derimod at gøre grin med de mennesker der har omformet en brøler udtalt i affekt til et fuldstændig latterligt ord “perle”.
Så istedet for straks at komme med en moraliserende finger, så læs hvad vi skriver.
Forøvrigt drikker jeg ikke alkohol men har set en del fulde svenskere her i det nordjyske.
Marina