Jo det selvfølgelig rigtig nok… var bare det at jeg jo kunne se at der sad et hår… og dyrlægen forslog at jeg burde skylle det :?
Her er et par billeder af Cirkeline da hun var blevet opereret første gang og blinkhinden var syet op og lukkede for øjet :S
[quote=Mie;217865]Her er et par billeder af Cirkeline da hun var blevet opereret første gang og blinkhinden var syet op og lukkede for øjet :S
[/quote]
:S :S :S puha sikke noget… jeg ringede til nærmeste vagt dyrlæge og da jeg nu slet ikk kan se et hår men hun stadig kniber det let sammen. hun mente at jeg godt kan rense øret med saltvand, og at det godt kan være at det vil svie hvis der er irritaiton i øjet men det ville ikke gøre skade men desinficere det… Fik også at vide at jeg ikk kan se noget nu men hun stadig kniber det sammen burde jeg rense det og så lade det være til i morgen… hvis der stadig er noget skal jeg kigge forbi… ok godt så… håber det går i orden
Det håber jeg også for Bella… Krydser
Ville da lige give en opdatering
Jeg var til dyrlægen med bella i går og det vidste sig hun havde en hudafskrabning i øjet og en lille infektion… Hun fik antibiotika og en recept på øjendråber hun skal have 3 gange om dagen i 5 dage Så det var heldigvis ikke værre. min stakkels lille mis:ked:
nårrrrrr stakkels lille Bellamis. Godt at det ikke var mere alvorligt og at du nu er i fuld sving med at få hendes øje frisk igen
[quote=Helene K;218801]Ville da lige give en opdatering
Jeg var til dyrlægen med bella i går og det vidste sig hun havde en hudafskrabning i øjet og en lille infektion… Hun fik antibiotika og en recept på øjendråber hun skal have 3 gange om dagen i 5 dage Så det var heldigvis ikke værre. min stakkels lille mis:ked:[/quote]
Tak for opdateringen. Der skal ikke meget til at der kommer infektion i øjet. Godt du fik hende til dyrlægen så øjet kan hele igen. for at hun bliver hurtig rask.