Tak
Vi skal ikke bruge parkering, for Thomas kører os og kører hjem igen og så kommer han med ungerne senere på dagen, så vi kan gå en tur på markedet sammen
Tak
Vi skal ikke bruge parkering, for Thomas kører os og kører hjem igen og så kommer han med ungerne senere på dagen, så vi kan gå en tur på markedet sammen
[QUOTE=DK Thomani;1079888]Tak
Vi skal ikke bruge parkering, for Thomas kører os og kører hjem igen og så kommer han med ungerne senere på dagen, så vi kan gå en tur på markedet sammen :)[/QUOTE]
Okey så kan han nok få brug for at få plads ved port 7 senere på dagen også, der er ikke så mange der først vælger parkering bag om dyreskuet af dem der kommer som tilskuere. De vil have parkering ved hovedindgangen selv om pladsen bag ved er langt større :høhø:
Han fandt en plads sidst (aner ikke hvor ) så det satser vi på at han gør igen
Jeg glæder mig i hvert fald til at gå en tur på markedet med ham
TAK for en skøn lørdag i selskab med smukke katte og ualmindelig godt tobenet selskab
Roskilde Dyrskue 2013 er slut for mit vedkommende:) TAK til Dyrskueudvalget og udstillere for to dejlige dage i godt og hyggeligt selskab og et super velarrangeret og velbesøgt arrangement:ok: Jeg glæder mig vildt til 20 års jubilæet til næste år flag:
Tak for et par hyggelige dage på Dyrskuet Jeg fik ikke set ret meget af dyrskuet faktisk kun turen til toilettet og turen ned og købe frokost
Vi har fået snakket og snakket vist nok lige snakket lidt mere, så meget at min stemme i dag er noget rusten og hører på Vi fik snakket med en masse publikum og vist kattene frem og det resulterede i at publikum stemte på vores katte så vi lørdag blev Mis-Dyrskue nr. 1 og søndag Mis-Dyrskue nr. 2
Jeg elsker alle de sjove og søde kommentarer fra publikum, men den bedste i år var damen der kom og sagde “nu har jeg ledt og ledt og jeg kan ikke finde den Hellige Berliner” jeg spurgte om hun ikke mente den Hellige Birma, men nej. Jeg forklarer så hvordan en Hellige Birma ser ud og hun siger “ja ja det er den” og jeg forklare at den hedder en Hellig Birma, hendes svar var “så er det ikke den for den hedder Hellig Berliner” - jeg opgav
Tak til alle for en super weekend og vi ses igen næste år
Hellig berliner
Rikke og jeg var der lørdag - det var en herlig dag selvom man bliver godt brugt
Jeannie blev dagens ældste kat og Magic Womans bur var 3. bedste pyntede - dejlige gaver vi fik - tak for det
[QUOTE=Quivive;1080724]Tak for et par hyggelige dage på Dyrskuet Jeg fik ikke set ret meget af dyrskuet faktisk kun turen til toilettet og turen ned og købe frokost
Vi har fået snakket og snakket vist nok lige snakket lidt mere, så meget at min stemme i dag er noget rusten og hører på Vi fik snakket med en masse publikum og vist kattene frem og det resulterede i at publikum stemte på vores katte så vi lørdag blev Mis-Dyrskue nr. 1 og søndag Mis-Dyrskue nr. 2
Jeg elsker alle de sjove og søde kommentarer fra publikum, men den bedste i år var damen der kom og sagde “nu har jeg ledt og ledt og jeg kan ikke finde den Hellige Berliner” jeg spurgte om hun ikke mente den Hellige Birma, men nej. Jeg forklarer så hvordan en Hellige Birma ser ud og hun siger “ja ja det er den” og jeg forklare at den hedder en Hellig Birma, hendes svar var “så er det ikke den for den hedder Hellig Berliner” - jeg opgav
Tak til alle for en super weekend og vi ses igen næste år :-)[/QUOTE]
Gad vide, hvordan sådan en Hellig Berliner smager:?