Så blev vi gift :)

Ihh nogle skønne billeder. Mange tillykker :flag::flag::flag: :flag:

Tillykke med brylluppet!

Hvor er det en skøn farve, din kjole har :slight_smile:

Neeej stort til lykke!

Tillykke med dagen. I ønskes mange gode år fremover med hinanden. Må kærligheden blomster længe

MVH
Gitte

Til lykke med dagen…
I ønskes alt godt i fremtiden.

Stort tillykke…
-hop

:flag::flag:Stort tillykke med dagen :flag::flag:

:blomstergave::forelsket:-lazykitty

Held og lykke fremover med masser af pragtfulde år sammen :hjerte::hjerte:

Stort tillykke med dagen, håber I får mange dejlige år sammen !!!

Hurraaaaa og tillykke :slight_smile:

Et forsinket tillykke med dagen :flag:
Hvor er I smukke

hjertelig tillykke med jeres bryllup - det var da en dejlig ting

hvor er I søde og fine og jeg håber I havde en dejlig dag

hilsen Heidi og birmabanden

PS. vores bryllup var i vores have i et telt. Vores huskat får som den eneste lov at løbe ude - så hun var jo også med til bryllupet til alles griner…også da hun pludselig sad op midt på bordet med drikkevarer med hendes sorte fødder - på den før så smukke hvide 80 år gamle dug…det var vist kun mig, som var noget træt af hende - nå men hun nød hele selskabet …og de hende. Så det lykkes hurtigt for hende, at tiltuske sig lidt mere af det forbudte…

:flag::flag::flag:
Kæmpe tillykke…må I få et langt og lykkeligt ægteskab :hjerte:

Tillykke med det :slight_smile:

Stort Tillykke til jer og held og lykke fremover

Hvor ser I søde ud sammen :wehuu:

stort tillykke med dagen :flag: :flag: :flag:

Godt at I fik et billede af planterne inden de kom hjem til Mikkel og Nynne :wink:
Blomster overlever i hvert fald ikke ret længe hjemme hos mine gamle katte :smiley:

Men et stort tillykke med dagen - og så kan du jo passende rette din profil til, så du ikke længere har bare en kæreste :wink:

// Martin

kæmpe stort tillykke Lena :slight_smile: det var dagens lykkelige begivenhed :flag:

må i blive rigtig lykkelige sammen

:kram:

[QUOTE=DaneX;218861][IMG]http://www.kattegale.dk/forum

Godt at I fik et billede af planterne inden de kom hjem til Mikkel og Nynne :wink:
Blomster overlever i hvert fald ikke ret længe hjemme hos mine gamle katte :smiley:

Men et stort tillykke med dagen - og så kan du jo passende rette din profil til, så du ikke længere har bare en kæreste :wink:

// Martin[/QUOTE]

Hehe

De blev gemt væk hele weekenden så de ikke kunne gå i dem :slight_smile:

Meen de er nu meget nysgerrige alligevel :stuck_out_tongue: I nat har de dog stået fremme og de lever endnu :stuck_out_tongue:

Tusind tak for jeres mange hilsener :slight_smile:
Vi havde en super dag :slight_smile:

Stort tillykke med dagen :slight_smile: Hvor ser I søde ud sammen, også glade :flag:
Når det regner på bruden betyder det rigdom, det fik jeg afvide på vores bryllupsdag den 16. maj i år :slight_smile: