Så er der nye billeder af min hollænder

Jeg forstod heller ikke rigtig den med at hun skulle vise antistoffer i blodprøven når det er inden for EU. Kommer hun til gengæld far andre lande er det mulig at det er et krav.

I Frankrig har man kravet at alt uden for Eu skal documenteres med blodprøve der viser antistoffer og det tager tid.

hvor ser hun da bare dejlig ud -forelsket-forelsket-forelsket

opdrætteren siger at der tages blodprøver for antistoffer, og så må jeg jo vente på det… jeg ved kun hvad opdrætteren har fortalt mig.

tak for de pæne ord om hende…

Men det passer altså ikke.
Læs, det link fra Fødevarestyrelsen, som jeg har sat ind, der kan du se, at det KUN er fra lande udenfor EU, altså 3. lande. (Tango fik jo heller ikke taget blodprøve).

Det er spild af penge, når det ikke er nødvendigt, og det er også meget rart, selv at vide, hvad der kræves, og hvad der ikke kræves.

Jeg gider ikke tage en diskussion med en opdrætter jeg skal købe kat af, hvis hun foretrækker at der tages blodprøve, bliver det sådan… prisen er fast, så hun betaler.

Stort tillykke med hende Hanne.
Hvor ser hun skøn ud -savle

Og glæder mig til fler -foto

Tak Stine, men jeg hedder nu Bente…kært barn har mange navne GGGGGG

-tihi ja, det fandt jeg jo så ud af -upssa

Hej Haneben
Det var dog en smuk udlænding du her viser frem, ikke noget at sige til, at du er blev forelsket -love-love

Hun er bare yndig altså

Tak allesammen, ja jeg kan slet ikke se mig mæt på billederne… godt der ikke er så længe til nu…

Hun er da bare for smuk -wehuu -wehuu -wehuu

[QUOTE=haneben;49717]Nej hun er ikke kommet hertil endnu, jeg skal hente hende om 15 dage…

ja, hun har fået rabiesvaccine, men der skal tages blodprøver 3 uger efter, for at se om katten har dannet antistoffer, for det skal den have inden den må importeres…

hun vil blive udstillet i flensburg og i billund[/QUOTE]

A’hva’ hun kommer fra Holland og ind i Danmark - hun skal bare ha’ sin rabiescvaccine der er 21 dage gammel. Titermåling er england, norge og sverige og det er langt mere end 3 uger efter den måle, 120 dage tror jeg.

Bortset fr det, så er hun SKØN - til lykke med tøsen.

Prøve for at se om der var andre der var hurtige ved havelågen omkring indførsel - det var der - men skøn er hun stadigvæk

tak Karen og Lis… jeg ved det…men opdrætteren har fat i den anden ende, så det bliver som hun vil have det… da der er en fast afhentningspris på tøsen… ja er hun ikke bare sød… uf jeg synes hun er dejlig…se lige den ultrakorte svans hun har…

Bente - Ja, du kan vel være ligeglad, når det er opdrætter der betaler :wink:
Lækker er hun unægteligt. Jeg håber jeg får hende at se en dag. På udstilling, f.eks.? :slight_smile:

tak Eva…ja hun er da kær…hun er tilmeldt både i Flensburg og i Billund…så mon ikke du får hende at se…hun vil blive udstillet indtil hun skal bruges i avl

Whee - det glæder jeg mig til se. Jeg kommer kun søndag i Billund, dog?

ej hvor ærgerligt, jeg håber Tango bliver GIC om lørdagen…

Eeeeeej hun er bare SKØN -lovelove