Så er det i dag... Køreprøve

Super godt gået, stort tillykke med det. [smilie=hate-tunz.gif] -hop -ROCK

Enig -thumbs

X2 -forelsket -forelsket

Snupper lige Makenski’s ord.

Jeg så har jeg en lille bøn nu du bor lige i min baghave…sig lige til inden du køre ud, så jeg ved jeg skal blive hjemme den dag -sorry

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Stort tillykke søde, fandme godt gået -thumbs -love
-bananer -bananer -bananer -bananer

TILLYKKE!!!

Hvor er det bare stort! Og skide godt gået! -thumbs -mb,

-hop -bananer -storrespekt
Kæmpe stort tillykke med kortet Annette…

Enig -thumbs

Tusind tak alle sammen…

Hvor er I bare skide dejlige :wink:

Jaaa jeg beklager, at jeg ikke lige har været så aktiv, men gæt hvad jeg har lavet hele dagen i går???

HE HE HE

I får 3 forsøg [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

-engel

hey du og et kæmpe stort tillykke med motorcikelpappet, jeg sagde jo at du nok skulle bestå.
man kan da vist osse sige at det er det mest perfekte vejr at få sådan et styrebrev i, det er jo bare perfekt mc-vejr, så jeg håber virkelig du får kørt en masse og nyder det så længe vejret er godt.
pas nu på dig selv derude.
igen kæmpe tillykke herfra tilst

-toshy Og du sagde ingenting

Enig -thumbs

X2 -forelsket -forelsket[/quote]

tillykke - også lige lidt -bananer fra mig - det er bare så flot Annette

Enig -thumbs

-mb, -respekt

-toshy Og du sagde ingenting[/quote:2f2slfxa]

UUUNDSKYLD -ked -ked Det kom jeg helt fra, men jeg skal altså ud og køre igen i dag…

Håber du kan tilgive mig… -høhø

Altså Anne, når man lige har fået et kørekort og har en motorcykel at køre på, så har man virkelig ikke tid til noget andet i hovedet - det fylder ALT. Man er ligesom en jubel-idiot :smiley:

Hvordan genkender man en glad motorcyklist ??? Han / hun har insekter på fortænderne -hahaha

Hvordan genkender man en glad motorcyklist ??? Han / hun har insekter på fortænderne -hahaha[/quote]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

X 2 -hahaha -hahaha

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Ok godt at vide, så lister jeg ad bagvejen til og fra job…det er godt nok en omvej på 20 km men den includere en færgetur, hvor jeg er sikker på, at jeg ikke møder ‘slingende’ ciklister -høhø

-toshy Og du sagde ingenting[/quote:36uz1sdd]

UUUNDSKYLD -ked -ked Det kom jeg helt fra, men jeg skal altså ud og køre igen i dag…

Håber du kan tilgive mig… -høhø[/quote:36uz1sdd]

Hver gang jeg ser en motorcykel er jeg ved at brække nakken af led, for at se om det ER dig -høhø …

Enig -thumbs