Så fandt jeg min bimse

[quote=Hanne P;60038]Ja, det var det… efter jeg begynte mit opdræt igen efter en pause med killinger osv
og så har jeg altså mine skovkatte og mine maine cooner stadig…

Og ja nu en bimse… kan ikke se noget problem i det…[/quote]

Ej Hanne det var altså slet ikke lagt noget negativt i det overhovedet, det havde intet med dit opdært at gøre - det var bare af ren interesse for at høre om det var et lille ønske du altid havde haft - altså ligesom jeg siger til mig selv at på et tidspunkt i mit liv SKAL jeg have en stor coon dreng:)

Hej Hanne!

Føj…da… -love
Hun er jo gudesmuk…og mere til.
Tænk…at hun allerede ligger i din sofa,
og bliver overkysset. -wehuu

Synes du om navnet Olga - det er så flot og majestætisk.

Mange hilsner
Mona

Hvor er hun fin :slight_smile:

Men er lidt forvirret, syntes jeg havde læst et sted at du skulle have en dreng? Men du kunne måske bare ikke styre dig da du først var i gang med at kigge på bimser :smiley: Det er i hvert fald fuldt forståeligt :slight_smile:

Nå, men under alle omstændigheder er hun en dejlig lille pelskugle -wehuu

Stort tillykke med hende

årh ok

[quote=Nevadaisy;60149]Hvor er hun fin :slight_smile:

Men er lidt forvirret, syntes jeg havde læst et sted at du skulle have en dreng? Men du kunne måske bare ikke styre dig da du først var i gang med at kigge på bimser :smiley: Det er i hvert fald fuldt forståeligt :slight_smile:

Nå, men under alle omstændigheder er hun en dejlig lille pelskugle -wehuu

Stort tillykke med hende[/quote]

Det havde du osse, inde på en lukket liste…:stuck_out_tongue: om jeg kunne styre mig, det ved jeg ikke om det kan kaldes… Men jeg synes det var synd at hun skulle være ene bimse…:stuck_out_tongue:

til sidst tak, for de smukke ord om min lille pige…

[quote=Hanne P;60164]Det havde du osse, inde på en lukket liste…:stuck_out_tongue: om jeg kunne styre mig, det ved jeg ikke om det kan kaldes… Men jeg synes det var synd at hun skulle være ene bimse…:stuck_out_tongue:

til sidst tak, for de smukke ord om min lille pige…[/quote]

ej ups undskyld…det beklager jeg - håber du kan tilgive mig -blomst

De skal da nok komme til at hygge sig rigtig meget de to :slight_smile: Glæder mig til at se en hel masse billeder af dem og at se dem shows ikke mindst :slight_smile:

igen undskyld - det er ikke altid jeg lige kan huske, hvor jeg har læst ting henne -upssa Det var altså ikke med vilje -bear

Hvor ser hun da bare total kær ud -wehuu-wehuu-wehuu

Åhhh jamen hun er da underskøn Hanne… er spændt på hvilket navn du finder til hende :smiley:

Aii Hanne stort tillykke med smuklingen -lazykitty ved jo det er en drøm der langt om længe går i opfyldelse -bear

Hun ser rigtig dejlig ud Hanne - tillykke med hende-forelsket

[quote=Karen P;60081]Noget helt andet Hanne hvis den Bimse går hen og vinder over os MCO :S :S :S :S :S :S :S :S

Du får den kolde skulder af mig
Du lille amatør kasanova
Du får den kolde skulder af mig

øv jeg kan ikke huske mere af sangen -LOL[/quote]

Hjælp til Karen - osse med molodi -tihi
Den kolde skulder

[quote=Nevadaisy;60176]ej ups undskyld…det beklager jeg - håber du kan tilgive mig -blomst

De skal da nok komme til at hygge sig rigtig meget de to :slight_smile: Glæder mig til at se en hel masse billeder af dem og at se dem shows ikke mindst :slight_smile:

igen undskyld - det er ikke altid jeg lige kan huske, hvor jeg har læst ting henne -upssa Det var altså ikke med vilje -bear[/quote]

Jamen du er da tilgivet for længst… [oregonian_bear9.gi:

Ja, det er jo lige det du ved… og nu er hun her…

Ja, og nu har jeg også rørt ved hende :slight_smile: og kan nu sige at jeg har forelsket mig i en Birma -what mig der ellers kun er til natur katte :smiley: men ingen tvivl, en skønne dag, må jeg eje en Birma :smiley:

Stort tillykke med hende Hanne

-wehuu-wehuu-wehuu hun er sgi da en rigtig smuksak

Ihhhh hvor er du altså heldig, stort tillykke med hende, hun er jo smuk som en gudinde… -forelsket-forelsket-wehuu-wehuu Jeg har også en drøm om sådan en smuk Bimse, enten lilla eller rød eller creme -wehuu

-tihi Hun er nu osse sød -wehuu og tak for besøget, det var dejligt at se dig igen-love

Hej Hanne

Stort tillykke med Bimse hun er da for kær, håber du får masser af gode oplevelser med hende på udstillingen
som du længe har været din drøm som nu er blevet til virkelighed

hun er bare super skøn