Så føder vi

Tillykke tillykke med de små missebørn.
Knus ELin

Stort tillykke med de 2 små nye misse babyer…:wehu:

Dejligt at alt gik lige efter bogen og mormis er glad og stolt…:thumbup:

Siger som de andre, glæder mig til at se de små nye og gerne sammen med deres mor osse…:wehu:

Tillykke med de små.

Tillykke med de små mislinger :wehuu: :wehuu: :wehuu:

[quote=Vivi_Fletcher;92611]Næh … du skal da bare spare pengene og så se, hvor mange der kommer. Antallet kan du jo ikke bruge til noget anyway :smiley:
Hvis man virkelig vil vide antallet, skal man vente til knoglerne på fostrene er dannet og så få taget røntgen.[/quote]

Jeg betaler heller ikke for scanningen. Det er min dyrlæge, der synes, det er så hyggeligt…især med Perle - hun elsker at der bliver rodet med maven, når hun er drægtig. :slight_smile:

Tak alle sammen for lykønskningerne til de små.:slight_smile:

Billeder kommer senere…lige nu ligner de bare rotter…men søde rotter :wehuu:

Mange hilsner

Gitte

Et stort tillykke Gitte :smiley: Dejligt at der endelig kom små PerleGumper. Jeg glæder mig til at se de to små og deres lykkelige mor.

Hilsen en stolt “farmor” gg

Jamen så er det jo kun spild af tid :smiley:

Stort tillykke med de små. Må vi ikke se et billede af mor og far?

[quote=marsini;92989]Et stort tillykke Gitte :smiley: Dejligt at der endelig kom små PerleGumper. Jeg glæder mig til at se de to små og deres lykkelige mor.

Hilsen en stolt “farmor” gg[/quote]

Tak…og oz tillykke med din Farmor-titel, som du er SÅÅ begejstret for…:tihi: Vidste egt. ikke, at Gumpen havde en kulstift?

Havde ellers fået taget et billede af rotterne, men der var da jeg skulle beskære billedet, var der prut på øret af “fejlfarven” - så det blev ikke sendt.

Kh Gitte

Ordkløver…-høhø

Stort tillykke med de 2 pelskugler.:slight_smile:

Glæder mig også til at se billeder af dem.

Jamen her er de to forældre:

Den smukke far Dianas dejlige Gump:wehuu:

og Perle

Stort tillykke med de små fladnæser…

KH
Linda

Tillykke og med de smukke forældre kan man jo kun forestille sig de små er endnu skønnere - uanset om du syntes de ligner små rotter gg Så venter spændt på billeder

MVH
Gitte