Se min øjesten

:hjertehop::hjertehop:Sikken en smuk dronning :hjertehop::hjertehop:Hun er smuk som en gudinde… man kan næsten fornemme hvordan det vil være at lade hænderne gliden gennem pelsen :wehuu::wehuu:

[quote=Mie;512895]:hjertehop::hjertehop:Sikken en smuk dronning :hjertehop::hjertehop:Hun er smuk som en gudinde… man kan næsten fornemme hvordan det vil være at lade hænderne gliden gennem pelsen :wehuu::wehuu:[/quote]Hvaaaa’ tror du han er dragqueen:thumbup:

[quote=Jane K;512890]Han er vildt flot.
Jeg må lige spørge, om du har fået ham gennem Vildkat.dk? Jeg synes, jeg kan huske, at jeg så ham annonceret der for et års tid siden.[/quote]

Ja, det har jeg nemlig lige præsis!!! :hjerte::hjerte:

En af grundene til jeg er så ked af, at den side ikke kører optimalt!
Alle de dejlige katte der den vej igennem har fået nyt hjem…

Jeg siger mange tak…men det er nu en stor dreng :ups::ups:

Er han lidt feminin ?? :tihi:

[quote=Sannela;512931]Ja, det har jeg nemlig lige præsis!!! :hjerte::hjerte:

En af grundene til jeg er så ked af, at den side ikke kører optimalt!
Alle de dejlige katte der den vej igennem har fået nyt hjem…[/quote]

Jamen, jeg var næsten også sikker på, at det var ham. Jeg kiggede tit på ham, da han var annonceret. Jeg skulle ikke selv have en kat, men han var bare helt usædvanlig smuk, så jeg måtte lige forbi og tage et smugkig. Nu vil jeg nyde ham her. Dejligt, at du kunne tilbyde ham en fortsat god tilværelse.

Mht. Vildkat.dk-siden er jeg enig med dig.
Jeg har selv fået en skøn birmapige der igennem.
Hvis du har lyst, kan du se hende i indlæg 50 her. Det er den rødmaskede pige, der hedder Luna

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=22325&page=10

Hold da op en lækker pels, han render rundt med :wehuu:

Tak skal du have…:hjerte:

Ja, han har altid en stor pels, men man kan godt se på ham, at det er vinter nu…

[quote=Sannela;512951]Tak skal du have…:hjerte:

Ja, han har altid en stor pels, men man kan godt se på ham, at det er vinter nu…[/quote]Har du set jeg har fået profilbillede på af katten nu:D

Kan godt se man skal bruge lup:tihi:

[quote=Helene;512995]Har du set jeg har fået profilbillede på af katten nu:D

Kan godt se man skal bruge lup:tihi:[/quote]

Ja, det er godt nok ikke for stort :høhø:

Skal du have hjælp til at oprette et album, siger du bare til… hint hint