September katte

Tak. Det kan desværre være lidt svært at få gode billeder indendørs p.g.a. manglende godt lys, men jeg prøver alligevel. :grin:

3 Synes om

Han ser noget mere robust ud nu. :heart_eyes::hugs:

2 Synes om

Jeg synes det er en fedt billede i både lys og komposition af en smuk kat. :heart_eyes: Det ser også godt ud med gine i baggrunden. :hugs:

4 Synes om

Tak igen. Jeg har fundet ud af mine mannequiner, dem med ansigt, faktisk er et problem når jeg skal tage billeder, for kameraet vil helst stille skrap på mannequinens ansigt. :hoho:

4 Synes om

Kunne I så flytte ind med jeres egen møbler og ting, eller er I nødt til at bo i de møbler der hører til lejligheden?

3 Synes om

Lejligheden var helt tom, så jeg har bare mine egne ting med. Jeg nyder sådan bare at bo til leje uden at have ansvar for et gammelt hus mere. :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Ja det har unægtelig sine fordele. :smil:

5 Synes om

Nutsetøsen :hjerte:

24 Synes om

På rette hylde :heart:

19 Synes om

Min lille spindemaskine :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Det flyvende tæppe går kl 8
Bob Dylan har ringet og sagt vi kan nå det

18 Synes om

Jeg ville tage et billede af Mille, der lå og sov sødt på sofaen, men selvfølgelige åbnede hun øjnene i det samme jeg tog billedet :joy:

17 Synes om

Men hun er da stadigvæk sød :sparkling_heart:

2 Synes om

Det er hun :hjerte:

Og hun faldt hurtigt i søvn igen :hjerte:

18 Synes om

Jeg elsker når killinger skifter farve :lol:

18 Synes om

Chardonnay og jeg er ved at rydde op i haveskuret. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om arbejdsfordelingen, men i det mindste går han ikke i vejen :person_shrugging::grin:

21 Synes om

3 på stribe …

22 Synes om

Nu er vi gået over til indendørs sysler. Chardonnay byder igen ind med god hjælp :person_facepalming:

25 Synes om

En kasse er vel en kasse, og en kasse er til for at blive brugt :rock:

8 Synes om

Den nemmeste måde at indfange en kat: Sæt en papkasse frem.

7 Synes om