Sex and the City 2

[quote=skoglund;378880]Må jeg evt tage min datter på 16 år med.Hun er både kattegal og vild med

sex and the city??[/quote]

Det synes jeg da helt klart, du skulle :slight_smile:

Filmen vises kl 18.30 d.12.juni

Hvor mange er stadig friske?

Eller er det evt bedre med en anden dato?

Tine

Jeg er stadig frisk :slight_smile:

Hov hvad blev der af alle de andre??

Opdagede I at der ikke er nogle katte med i filmen:p

Tine

jeg er også frisk :slight_smile:

Så bliver vi os 5?

Mig
Temple Bar
Skoglund + datter
Battlestar

:slight_smile:

Så blev den set af mig i dag. I kan godt glæde jer :slight_smile:

Aii jeg ville rigtig gerne med - hvis det bare havde været en anden film :ups:
Action, gyser, thriller. Så er jeg på :thumbup:

Jeg har også fået set den nu!!

Den er ligeså god som 1eren… :wehuu:

Jeg bestiller altså 5 billetter til kl 18.30 på lørdag d.12.6,eller??

Flere der vil nå at være med?

Tine

[quote=skoglund;385944]Jeg bestiller altså 5 billetter til kl 18.30 på lørdag d.12.6,eller??

Flere der vil nå at være med?

Tine[/quote]

det lyder super - jeg glæder mig !! :slight_smile:

Feel-good-tøsefilm :høhø:

Hmm… Når der laves en film med de 4 damer, så skal den ses. Meeeen… Jeg så den i går, og jeg må nok sige, at jeg og mine to veninder alle tre var rigtige skuffede over den… :ked:

Men igen, det er en film der skal ses, af den simple grund, at den hedder Sex And The City…

Ja så er der bestilt billetter:rock:til 5 kattegale damer-what

Billeterne skal afhentes kl 17.45,så jeg foreslår at vi mødes,henter billetter og så hygger indtil filmen starter:)

Tine

[quote=DK Jannam;386574]Hmm… Når der laves en film med de 4 damer, så skal den ses. Meeeen… Jeg så den i går, og jeg må nok sige, at jeg og mine to veninder alle tre var rigtige skuffede over den… :ked:

Men igen, det er en film der skal ses, af den simple grund, at den hedder Sex And The City…[/quote]

Ej, Seriøst?? Hvorfor var i skuffede??

Jeg synes simpelthen den er god - den rammer så mange vigtige emner og spørgsmål i forhold til at være “voksen” og andres forventninger til at jonglere job, børn og mand… Jeg synes virkelig filmene har udviklet sig, så der er kommet mere indhold fremfor serien som jeg bare synes er sjov og genial - filmene håndtere nogle seriøse emner.

[quote=Abaddon;386798]Ej, Seriøst?? Hvorfor var i skuffede??

Jeg synes simpelthen den er god - den rammer så mange vigtige emner og spørgsmål i forhold til at være “voksen” og andres forventninger til at jonglere job, børn og mand… Jeg synes virkelig filmene har udviklet sig, så der er kommet mere indhold fremfor serien som jeg bare synes er sjov og genial - filmene håndtere nogle seriøse emner.[/quote]

Jamen vi manglede en spændende handling, en point of no return, og så forventer man altså lidt, at Sex And The City handler om singler og deres udfordringer, og skiftende forhold, og ja… sex… Ikke om hvordan man får et ægteskab til at køre, og børneproblemer osv.
Alt det savnede vi i den nye film. Men selvfølgelig er det jo selvsagt, at dette nok ville ske på et tidspunkt, men jeg savner meget af det, som jeg elsker i serien.

Ej altså, er i ikke søde at lade være med at sidde og afsløre handlingen i denne tråd??

Vi er lissom en del der ikke har set den endnu. :frowning:

ja det må i meget gerne lade være med… vi er 5 der skal ind og se den… :S

Jeg skal ind og se den her om et par timer sammen med Rikke F. og vi glæder os - skal nok komme tilbage med en melding om hvad vi synes UDEN at afsløre handling :slight_smile:

Tusind tak søde Inge :slight_smile: Hils Rikke :smiley: