Sjove reklamer

HELT ENIG hader dem som pesten …

En reklame som var for nogen år siden med kaffe den kunne jeg grine af , det var en lastbil chauffør der kommer træt hjem efter en tur , ungerne larmer , han stopper dem i lastbilens trailer og kører dem lang ud på landet og kobler den af han kører hjem og sætter sig i fred ro med kaffen …

Den der kører i tiden med Mieles store opvaske maskine hvor knægten tager penge for at vaske tre hjulet cykler den er bare så sød hvor man ser de står på række med deres cykler og venter på en vask…

[quote=R500;425262]HELT ENIG hader dem som pesten …

En reklame som var for nogen år siden med kaffe den kunne jeg grine af , det var en lastbil chauffør der kommer træt hjem efter en tur , ungerne larmer , han stopper dem i lastbilens trailer og kører dem lang ud på landet og kobler den af han kører hjem og sætter sig i fred ro med kaffen …

Den der kører i tiden med Mieles store opvaske maskine hvor knægten tager penge for at vaske tre hjulet cykler den er bare så sød hvor man ser de står på række med deres cykler og venter på en vask…[/quote]

Ja, den sidstnævnte synes jeg så er skrækkelig - jeg skyndte mig at zappe forbi den, når den kom.

Smag og behag er (heldigvis) forskellig.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg synes at denne er ikke mindre end genial…

SE DEN… den er -LOL-LOL

[ame=“Old Spice | Questions - YouTube”]Old Spice | Questions - YouTube

[quote=Sussie;425316]Jeg synes at denne er ikke mindre end genial…

SE DEN… den er -LOL-LOL

http://www.youtube.com/watch?v=uLTIowBF0kE&feature=player_embedded[/quote]

De old spice reklamer er GENIALE!! :thumbup:

[ame]Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like - YouTube

[ame]Old Spice Backwards Horse Commercial - YouTube

Nemlig… :thumbup:

Hold da op - egentlig hører kommentaren vel hjemme under “hvad skal du lave idag” - men jeg vil da lige overveje, om ikke jeg skal ud og se på et lille Old Spice udvalg til gemalen :smiley:
VH
Susanne

OMG hvor er de FEDE!!!

hvis det ikke var fordi jeg ikke kan døje old spice lugten - så ville jeg næsten købe den bare fordi HAN er rå lækker!!! tænk hvis det smittede lidt af… :wehu:

[quote=Battlestar;425385]OMG hvor er de FEDE!!!

hvis det ikke var fordi jeg ikke kan døje old spice lugten - så ville jeg næsten købe den bare fordi HAN er rå lækker!!! tænk hvis det smittede lidt af… :wehu:[/quote]

Enig :thumbup: - og jeg synes også det er lidt sjovt at markedsføre en herreduft mod kvinderne, i stedet for de dér tåbelige Axe-reklamer, som skulle få mændene til at tro at de bliver stanglækre …

De Old Spice reklamer med Terry Crews er nu også for vilde! :høhø:

her er et klip med dem alle sammen i én!

[ame]Terry Crews - Crazy Old Spice Commercials - YouTube

De er langt ude, dog geniale :thumbup:

[ame]EDS, an HP Company 'Cat Herders' - YouTube

[ame]- YouTube

[ame]- YouTube

http://www.livevideo.com/video/259ECA4F28E8407C8564A8A1C75B257A/whiskas-commercial-hank.aspx

[ame]Bacardi Cat 2 - YouTube

Haha den med hubert er genial -LOL

Barcadi katten er sej :yah:

[ame]- YouTube

Har du husket at børste dine tænder? :smiley:

Jeg elsker dog også Brittas og Clauses reklame :smiley:

[ame]Cat Fish (funny commercial) - YouTube

Hehe oldie but goldie! En reklame de fleste vist kender, men nu meget sjov :slight_smile: