Snehvide og Rags i efterårssol

De er smukke begge to - ingen tvivl om det :hjerte::hjerte:

Men Snehvide har altså lige det der udtryk, der gør hende til noget helt specielt :inlove:

Hvor er de fine! Smukke modne katte. Killinger kan være meget godt, men de stjæler først for alvor mit hjerte når de er voksne og har personlighed :ok: Og det med modlys - nogen gange bliver man overrasket. Her er det da gået fint :slight_smile:

Hi hi…det er så skægt med dine billeder for misserne tager ALT ting med ophøjet ro, det ser ligesom tingene fra oven af :slight_smile: Men søde smukke og stolte katte…ja stolte var ordet!

[QUOTE=Eva;1127392]De er smukke begge to - ingen tvivl om det :hjerte::hjerte:
Men Snehvide har altså lige det der udtryk, der gør hende til noget helt specielt :inlove:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Jeg er helt enig. Snehvide har en meget speciel udstråling. :slight_smile:

Mange tak Ann. Ja, her lykkedes det for en gangs skyld i modlys. Og vi er helt enige om det med modne katte - de er bare sådan nogle personligheder, der fortsætter med at vise nye sider af sig selv hele tiden. :slight_smile:

Mange tak, Yvonne. Der findes jo også billeder, hvor de karter rundt som sindsyge, men det er bare sjældent, jeg når at fange det. Men de er jo ikke killinger mere, så det meste af dagen er de da i ro. Det er dejligt, som katte kan hvile i sig selv. :slight_smile:

Man kan se Rags’ aura :slight_smile:

Billeder i modlys kan overraske. Jeg tog jo på et tidspunkt et meget smukt et af Asani, som ser ud til at række ud efter en solstråle.

Super billeder :smiley: men kan man få andet end
dejlige billeder af to smuksakker?

[QUOTE=galath;1127622]Man kan se Rags’ aura :slight_smile:
Billeder i modlys kan overraske. Jeg tog jo på et tidspunkt et meget smukt et af Asani, som ser ud til at række ud efter en solstråle.[/QUOTE]

Mange tak, Ingrid. Det ærgerlige er bare, at når det sker, ser man det sjældent i søgeren, så man virkeligt kan dyrke motivet og måske få det endnu bedre. Og den lille skærm på kameraet er heller ikke meget bevendt. :slight_smile:

[QUOTE=DK Zaphy;1127629]Super billeder :smiley: men kan man få andet end
dejlige billeder af to smuksakker?[/QUOTE]

Mange tak, Tine. Det kan man nu godt. Hvis du vidste, hvor mange billeder jeg kasserer, fordi kræene bevæger sig eller får lysende øjne, der ikke kan rettes op. Og Rags er bedst i solskin, mens Snehvide bliver for kontrastrig. Åh ja, nemt er det ikke, men heldigvis sjovt... :D

[QUOTE=FinnFrode;1127634]Mange tak, Ingrid. Det ærgerlige er bare, at når det sker, ser man det sjældent i søgeren, så man virkeligt kan dyrke motivet og måske få det endnu bedre. Og den lille skærm på kameraet er heller ikke meget bevendt. :slight_smile:

Mange tak, Tine. Det kan man nu godt. Hvis du vidste, hvor mange billeder jeg kasserer, fordi kræene bevæger sig eller får lysende øjne, der ikke kan rettes op. Og Rags er bedst i solskin, mens Snehvide bliver for kontrastrig. Åh ja, nemt er det ikke, men heldigvis sjovt... :D[/QUOTE] ja sorte katte er sværere 

især når de så også har en hvid kontrast. Kender det fra min hund.
Man bliver i hvert fald udfordret

Dejlige billeder FF; dem bliver man glad af at se på, og ikke mindst sådan en dag som idag hvor der åbenbart er dømt møgvejr.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1127862]Dejlige billeder FF; dem bliver man glad af at se på, og ikke mindst sådan en dag som idag hvor der åbenbart er dømt møgvejr.
VH
Susanne[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Ja, her er der også regn og rusk - og storm på vej, så det bliver nok ikke til mange solskinsbilleder med efterårsløv i år. :slight_smile: