Sommerkonkurrencen: Den helt rigtige temperatur ☀️

@NinaA - ikke like endnu…

3 Synes om

Sidste udkald for at deltage i morgen skal vi stemme :clap:t2::sunny::smile:

4 Synes om

Og husk - der er præmier på spil!

1 Synes om

Så må der stemmes :clap:t2::sunny::trophy:

1 Synes om

Tænk små 1½ måned, og jeg når stadigvæk ikke at deltage, kors jeg er håbløs til det. Og jeg har ellers forsøgt at tage billeder til det, men at få dem lagt ind… tsk tsk:ups: :grin:

2 Synes om

Der er vist ingen tvivl - det er Den Store Bastian, der er årets vinder. Igen tror jeg endda, det er. Det var vist også Bastian, der vandt den første sommerkonkurrence.

Tillykke til Finn Frode og Pelargonie-drengen :flag:

Hvis Finn Frode vil sende mig Bastians adresse i en pb, skal han få sin præmie.

11 Synes om

Velfortjent

Smuk kat, smuk blomst, smukt billede og smuk ejer😊

8 Synes om

Mange tak for alle stemmerne. :thumbup: Bastian er sådan en charmebøf - vi har aldrig fortrudt, at vi også faldt for hans tricks på internatet i 2015. :hjerte:

Jeg sender dig adressen, Ingrid. :slight_smile:

14 Synes om

Tillykke til Bastian og FF med sejren :flag:

7 Synes om

Pakken er kommet frem i fin stand - nu mangler vi bare at teste indholdet.

Bastian har været til tandlæge i dag, så han skal lige være helt frisk igen. Han er stadig lidt døsig efter bedøvelsen for tandrens og udtrækning af en dårlig kindtand, men han nu spiser han da igen, så det går den rigtige vej. :thumbup:

12 Synes om

Stakkels Bastian. Her i huset ved vi alt om, hvor træls det er :troste:

Men godt, at det er nået frem. Jeg var lige ved at blive urolig for, at kuverten ikke havde været stærk nok.

3 Synes om

Åh hvor er det så dejligt og høre Bastian er oven på turen ved dyrlægen :thumbup: så mangler han bare lige det sidste bedøvelse helt ud af kroppen :klappekat:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Og jeg skal hilse og sige, at han (og de andre) er meget glade for præmien. :slight_smile:

5 Synes om

Hvad så @FinnFrode er du mand for at starte en ny uge op? :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Rigtigt. Kommer her - til glæde for forkælelsesdyrene… :slight_smile:
https://kattegale.dk/t/uge-36-jeg-er-da-ikke-spor-forkaelet/

3 Synes om

Det var godt. Og herhjemme fra ved vi jo, at selv tandløse katte kan spise en knaser :wink: Jeg tror så nok, han nøjes med at sluge dem, så jeg ved ikke, om han får så meget andet ud af dem end duften :slight_smile:

3 Synes om

Han kan stadig tygge - i hvert fald i den ene side… :wink:

3 Synes om