Sov sødt Benjamin

Jeg er glad for jeg ved at lidt af Benjamin lever videre… I hans børn og børnebørn og oldebørn … Og jeg kan følge dem lidt her på kattegale

Åh :brist: Jeg er helt tom for ord - ham kender jeg rigtig godt. Sådan en mild og dejlig kat - forsigtig men dog så stærk :hjerte:

Jeg er helt tom for ord. Jeg har tilbragt så mange timer med ham, at jeg føler jeg har kendt ham altid:hjerte:

Kæmpe kram til dig og Bobine fra mig og Hugo

:rip: God rejse Benjamin - du var bestemt noget ganske særligt. Så vis og dyb og sensitiv og kærlig. Jeg har elsket dig fra første gang jeg så dig:hjerte:

Min ven Benjamin
En prægtig kat at se på uden på
En orange kat med pelsede poter små
Som gemte på en vis kat inden i
en sensitiv kat, en næse med ben i
En kammerat den mest trofaste putteven
En kat som du med sikkerhed møder igen
En kat som stadig i sjælen er nær
Tænk på ham og mærk - han er lige her

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tusind tak Helle … Det var smukt sagt…
Mange af de ord du skrev … Er ord jeg ikke kan få ud på skrift … Men sande ord:hjerte:

:lys:

:kram: