Sugiehs vol 4½ + 5

Jeg håber på 5 så :smiley:
Men med Hildi ved man aldrig :smiley: Hun er nok alligevel den kat der har taget røven på mig flest gange, så forventer faktisk det fortsætter :smiley:

2 Synes om

Hvor er det spændende. :smiley: Bliver alle killingerne brunmaskede, eller hvordan er det lige med det?

Brun eller chokolademaskede :slight_smile:

2 Synes om

Det er godt med en hængekøje…

Når man selv har facon som et hængebugsvin :blush::heart::sunglasses:

17 Synes om

Det bliver spændende at følge killingerne :heartbeat:
Kradsetræet hun ligger på hvad er det for et og er det et du kan anbefale?

1 Synes om

Det er et PetFun-træ, og det kan varmt anbefales. Siger jeg lige på Luises vegne :slight_smile:

4 Synes om

Det er det nemlig, og det er ca. 5 år gammelt. Jeg tror aldrig jeg kommer til at købe andet end PetFun da kvaliteten simpelthen bare er fantastisk.
Hængekøjerne har været vasket MANGE gange men er stadig lige fine, ikke så meget som en løs syning er der :slight_smile:

5 Synes om

Hun er så tyk… vægten siger + 1300 gram sådan ungefair så mit personlige bud er 4 eller 5 :slight_smile:

10 Synes om

Hvor er hun fin og tyk. :heart_eyes: Jeg glæder mig til at se maveindholdet. :smiley:

1 Synes om

hun klassisk A-facon :slight_smile:

1 Synes om

Det gør jeg faktisk også :slight_smile: Jeg håber de har lavet mere hale på afkommet end sidst, det var nærmest pinligt :smiley: Men de er alle glimrende kælekatte :heart:

5 Synes om

Jeg tænker mere en ballonnederdel, der sidder lidt højt :wink:

5 Synes om

Her er hvalen Hvalborg, stoppet ud med vat :whale::notes:

3 Synes om

Jeg kan godt sige dig, at fyrer hun vatrondeller ud på stribe så får du dem i fødselsdagsgave :laughing:

7 Synes om

:klappe:

Tak for anbefalingerne galath og Sugieh vi har Kattens nr 1 herhjemme men Tilde mangler en ekstra udkigspost på altanen og det ser rigtig fint ud så det vil jeg kigge nærmere på :grinning:

1 Synes om

Så barslede Shannon :slight_smile: Ikke meget krudt han har givet hende… en siameserpige som eneste :slight_smile: Vi havde tippet to MÅSKE tre, og så kom der en enkelt :slight_smile: Nå men jeg har endnu ikke set det lille vidunderbarn :wink:
Hun er IKKE blå det ved vi på forhånd, men vi ved også hun bærer fortynding så måske en dag hun alligevel kan gøre et blåt æg :klappe:
Nu må vi først og fremmest se hvordan hun ender op med at være for en bette en :slight_smile:

17 Synes om

Stort tillykke med den bette tøs :flag: :ballonbamse:

1 Synes om

Ikke et ord om hvaler… :klappe:

12 Synes om

Hvis du ikke har set killingen, hvordan kender du kønnet? mystificeret