Tanker april 2021

Payback for at han fodrer kattene ved bordet :slem:

2 Synes om

Ha, du brokker dig… Vi HAR græs og har ikke haft muldvarpe…

5 Synes om

Dem kan du til gengæld få fra os :flushed:
Maltede jævnede 69! skud i vores plæne i går :flushed:

4 Synes om

Jeg håber på græs hvis de to gravkøer kan lære at gå på havegangen… Men fortæl du lige det til de to rockere :wink:

2 Synes om

Vi har dælme rigeligt med huller uden den slags!

Der var græs over det hele indtil Arthur fik en fiks idé…

4 Synes om

Hov har vi helt glemt tråden?

Bedste bud

Genial idé :star_struck:

6 Synes om

Er det ikke have-fræseren Alexander der pryder forsiden af Kattemagasinet?
Han forstår minsandten at tage sig godt ud rockerdrengen :thumbup:

Nu er min bil køreklar igen :bil: … og det er heldigvis ikke en aprilsnar :grin:

11 Synes om

Godt spottet @Eva jow det er havefræseren aka rockerdrengen aka farmand aka XanderBander som er kommet på forsiden.

Og tak, det er et af de der sjældne billeder hvor det hele falder på plads.

5 Synes om

Delte lidt billeder fra “min skov” forleden. Tænker af og til, at jeg ville være tøvende med at give den gas på cyklen derude… og idag var der så en, der styrtede og brækkede ryggen. Viste sig at der får få måneder siden var en anden, der også var væltet og havde brækket ryggen! Mænd…! DET får Claus ikke lov til, han kommer til at køre ordentligt derude…!

4 Synes om

Ved du hvordan det skete?

Synes der sker mange uheld på de baner, men ud fra de opslag der kommer om den lokale mtb bane har folk også en tendens til at ødelægge dem og lave om på den (så de bliver farlige)
Banen her lokal skulle være svær, men vand fornylig en pris. Hvilket så kan ses på aktiviteten i skoven

1 Synes om

+40 mænd med midtvejs-krise skulle simpelthen forbydes at køre på mtb!!! :s:
De brækker ben, arme og ryg af en kant, fordi de tror de stadig kan som da de var 25 :dohdoh:

Få nu det sikkerhedsudstyr på! En cykel til +30knaster gør altså ikke en usårlig verdensmand …

5 Synes om

:blush:
Prøver at læse mig igennem alle de mange tråde jeg mangler for det sidste års tid…
Kan faktisk slet ikke huske, hvordan jeg skal gøre for at deltage i tråden…

11 Synes om

Du har da fået svaret i denne, så helt galt kan det da ikke være med at finde ud af det :blush:

Velkommen tilbage💐

3 Synes om

Ja, det er helt almindelige ulykker. Det er - heldigvis - ikke en af de skove, der lider under at blive udsat for hærværk. Men det ER kuperet terræn, lange og stejle nedkørsler og nogle af dem er teknisk svære. I forrige uge kom en af dem ræsende nedad en lang bakke med 40 km/t - bum, hjernerystelse. Og ham igår fejlede et hop (eller hvad det nu hedder, når ens cykel midlertidigt svæver i luften pga en indbygget bakke). Bum, brækket ryg. Så jeg fastholder lige tanken om at jeg IKKE skal have en cykel, jeg kan fint blive svedig og forpustet ved at gå på nøjagtigt de samme stier :slight_smile: Der er så meget plads derude, at selv hvis der holder 10 biler på p-pladsen, så er det ikke sikkert jeg ser mere end en enkelt på cykel! Jeg kommer der kun en gang imellem, fordi det er så anstrengende et spor; til gengæld er alle de flade skove jo fuldstændigt overrendte i øjeblikket…
VH
Susanne

4 Synes om

Start med at trykke på svar knappen :slight_smile: Så kommer det lige så stille af sig selv :slight_smile: Godt at se dig igen :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Velkommen tilbage TT :ballon:

1 Synes om

Må jeg spørge om hvad det er for en skov du går i?

Nej den søvn har drillet mig i denne her uge, i nat var jeg så overtræt kl halv 2 jeg faldt i en dum tung søvn, men dumme tilbage vendene drømme og sov så tung, jeg ikke kunne vågne rigtig fra drømmene, nu har jeg det mere “skidt” ( :gruble: kan man kalde det det, for det er jo ikke sygdom, kan ikke finde anden ord for det nu) at det var bedre jeg ikke har sovet. For de drømmer sidder levende i mig nu.
Måske noget jeg bilder mig ind, men tro beimis kan mærke det på mig, for beimis er ikke en skøde kat, men der en der ligger i skødet af mig med en pote på min hånd, og har gjort det i en halv time nu :smiling_face_with_three_hearts:

Ved godt man ikke må slå, men kommerOle lukøje I aften tager jeg hans sprøjte og den giver jeg ham tilbage med, så han kan mærke det :donk:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om