Tanker i februar

Ville det ikke være en god idé, at samle alle de neutralisation-tanker i tråd for sig? @galath - @Eva_K

2 Synes om

Jeg har jo store søvnproblemer i øjeblikket … natten til i går sov jeg f.eks. kun to timer og skulle op, for jeg havde tid på Roskilde Sygehus kl. 10:30.
I nat lykkedes det mig at falde i søvn nogenlunde tidligt, d.v.s. ved 2-tiden og så havde jeg sat alarm ved 9-tiden, fast besluttet på, at komme op der :cool:
Vågner kl. 6 ved en helvedes larm og lys ude på gaden og måtte op og kigge ud af vinduet … der holdt en kæmpe lastbil med trailer parkeret, lastet med et-eller-andet pakket på paller og der var en motoriseret gaffeltruck i gang med at løfte paller af.
Pallerne blev først placeret lige under mit soveværelsesvindue, før de blev samlet op og kørt et-eller-andet sted hen, længere ned ad gaden.
Larmen vækkede også naboens hund (hvad hun lavede i haven på det tidspunkt … ) som så stod og gøede i noget tid, også efter at lastbilen havde pakket sammen og var kørt videre …
Da jeg endelig faldt i søvn igen, sov jeg så tungt at jeg ikke hørte alarmen og er først vågnet her ved 12:30-tiden og ligner mere en død,end levende :skull:
:ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh:

Mulle kan stadig ikke finde ud af den kattelem …
Jo, han kan sagtens finde ud af at gå ind …men ud…nej, det er bare alt for svært.
Og det er så synd for ham for han eeeelsker at være ude, han sidder på køkkenbordet og kigger ud på de andre kloge missehoveder som render derude og leger…han må bare blive inde…staklen…
Men han er da også kun et lille barn…på 10,5 mdr :sweat_smile:

Men så synd at han ikke kan gå ud i gården når vi ikke er hjemme…

2 Synes om

Det lille fjols - jeg troede ellers at han var ret kvik i pæren, men han har altså sine begrænsninger :joy:

1 Synes om

Ja, det må man sige…
Den kattelem kan han bare ikke greje…
Han løber lige gennem den og ind når han er ude…men når han skal ud…hvordan pokker virker den skide lem…stårhan og tænker…jeg KAN bare ikke fatte hvordan de kan få den til at virke…hvordan hvordan …ja, den er svær…og der er vist ikke meget håb for at han fatter det :scream:

Og han er ellers meget klog…mener vi med så meget andet.
Men den kattelem der…den er svær :laughing:

2 Synes om

Der må stemmes:

Der er nu flyttet til denne tråd:

Har fået tændt tv’et og ser melodi grand prix…tjaaa.

Bumbum, spild af licens penge.

2 Synes om

så kan i godt forberede jer på længerevarende snestorm, orkan og monsunregn …Betsy er pakket ud af vinterhiet…der har været flere indbrud i området den sidste uges tid…så hun er flyttet til garagen, der er nemlig alarm på

2 Synes om

Skyldig :s:

1 Synes om

Øh? Men vi giver vel heller ikke kattene catnip for at grine af dem, men fordi vi mener de nyder det. Jeg nægter i hvert fald at føle mig skyldig :slight_smile:

5 Synes om

enig at mine får det fordi de ser ud til at nyde det; der kan.da sikkert sagtens være dem som har andre motiver.

:gruble: monstro vi her er ude i at kattene skal stå sammen og føle sig krænket? :gruble: :laughing:

3 Synes om

Mads havde ønsket sig 2 plakater fra dialægt i fødselsdagsgave, som jeg så bestilte på deres hjemmeside for 10 dage side, der stod en leveringstid på 1-2 dage, de er endnu ikke kommet… Så jeg tog mig den frihed at skrive en mail til dialægt for at høre om de havde glemt min ordre eller om de bare ikke gad sælge lige de to plakater, og at jeg var lidt træt af det da de jo skulle være givet i gave i går… Der gik godt nok ikke lang tid før jeg havde et svar fra dem, min ordre havde forputtet sig og den er nu afsendt og får dem helt gratis fordi de er kede af de har overset min ordre…

3 Synes om

Må man spørge hvilke af deres plakater?

Elsker dem - og har selv fået den med Århusiansk, som skal hænges op.

1 Synes om

Traktortossen (mads har arbejdet på maskinstation siden han var 14, nu er han 35) også den der hedder far…

Vi har også selv en del af dem, syntes de er geniale på deres egen måde…

1 Synes om

Sådan var vejret for 365 dage siden. I dag sidder vi med åbne døre og vinduer og med solen, der varmer som jeg ved ikke hvad :scream: Jeg synes det er skønt med sol og forår, men jeg SAVNER rigtig vinter med frost, is på vandet og sne som på billedet i stedet for den grå, regnfulde og blæsende vinter, vi har haft i år.

5 Synes om

Vi kan da nå det endnu. Sidste år mener jeg, at vi havde frost og sne så sent som i april.

1 Synes om

Det havde vi, for vi tog på camping i påsken, og den dag vi tog afsted begyndte det at sne :slight_smile:

2 Synes om

Må have sådan en :joy: