Jeg bestod den store glædesdans må vente til hoste og feber har lagt sig
Så er min familie unormal Jeg har 5 søskende (hvoraf den ene desværre ikke er her mere) men når vi samler bare lige det nærmeste fx til jul så er vi over 30 til bords…
Det giver sommetider lidt plads problemer…
Tænk på hvor koldt og mørkt der er på Island om vinteren - noget skal de jo lave
Ja, dengang var der ikke noget Netflix … kun chill
Så skal der festes - jeg skal have 18 kr. tilbage i Skat
Men det burde jo have været 0 kr, så jeg har en regnefejl i min selvangivelse. Det må jeg lige have tjekket. Skat skal ikke have mine penge i løbet af året, dem skal jeg nok selv passe på (eller bruge efter forgodtbefindende… )
I dag på vej hjem var der pludselig en tårnfalk, der kom sejlende over vejen næsten lige foran bilen og slog ned i grøften ved siden af vejen. Jeg så den på helt tæt hold, og der var ingen tvivl om, at det var sådan en. Rødbrun på ryggen og så et bredt, sort bånd tværs over halen.
Var lige forbi skat.dk - det blev fejret på e-Bay
You go, girl
Yay. Jeg skal også have penge retur, men de ryger direkte i opsparingen. Næsten alle sammen.
2 kr er jo også en slags opsparing
Det var heldigvis lidt mere end 2 kr.
Den helt store Battle of Wills er i gang her
Jeg har to slags vådfoder lige nu. Begge dele mousse, men den ene noget mere mousset og snasket end den anden. Asani vil helst have den moussede. Og når han lige har fået den, nægter han at spise den anden bagefter. Men det bliver vi altså to om at bestemme, hr.!
I nogle situationer ender de med at få deres vilje, selv om jeg egentlig har besluttet noget andet på forhånd. Det er, når de bliver tilstrækkeligt irriterende. Men det her får han altså ikke lov til at rynke på næsen ad, det lille møgkræ
Sådan!
Men hold os lige opdateret om, hvor lang tid der gik, før du overgav dig …
Chili endte med at æde det
Og så fik Asani noget andet af samme slags, og det åd han. Så var han åbenbart alligevel blevet sulten nok
Hvor er de smukke
Vovede mig ind til Århus i dag for at tjekke hvordan det føltes ovenpå sygdom.
Ovenstående blev fortæret ved min foretrukne kaffebar.
Ej Louise… det er et totalt tarveligt billede. Den kage ser SÅ lækker ud
Det er vel et acceptabelt kompromis for Asani, for han tabte ikke helt viljekampen.
For os begge, tror jeg