Tanker i marts 2018

Da jeg lukkede heste ind i går aftes, sidder Manse som sædvanlig og venter på at jeg bliver færdig, så vi kan tage vores markrunde (den har været sat noget på stand by her under polarvinteren, så jeg forbarmer mig, til trods for at vi var midt i Thelma & Louise… :face_with_raised_eyebrow:)
Vi når kun få meter ud på marken, da han overrasker en harekilling og så går den vilde jagt ellers…
Ind efter en lygte, i håb om at kunne, om ikke redde den, så i hvert fald sikre at den ikke skulle lide mere end højst nødvendigt, nu når jeg jo altså var opmærksom på situationen… :disappointed_relieved:
Efter en del afsøgning af området, spottede jeg til sidst katteøjne i horisonten - han løb tilsyneladende søgende rundt på nabomarken, så min forhåbning er, at den er nået at smutte fra ham, da de løb gennem krattet. :crossed_fingers:

4 Synes om

Nej, kodeordet er nok mere “mindst én anden kat” for når de er opvokset hos os kan de med sikkerhed ikke gå alene. Han flyttede op til en dejlig familie der havde en rar huskat, som imidlertid blev syg og døde af akut nyresvigt allerede en måned efter han var flyttet ind, og han gik helt i selvsving. Eneste bud på en ven på det tidspunkt var at sende en voksen kastrat op til ham, og så var han glad igen. Hvis I har tålmodighed til sammenførsel og nus i det daglige, så tror jeg ikke det er et problem at der er mere end en kat. Han har hilst på et par europepiger idag, det gik fuldstændigt fredeligt - han er en god dreng :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Når toilettet løber og man først kan få fat i viceværten i morgen :huh:

4 Synes om

Se så er vi tilbage til det altid gyldige at det eneste man behøver i en husholding til reperationer er gaffa og WD40

7214525854_733237dd83_z

4 Synes om

Og derfor blev det Gaffa :wink:

1 Synes om

hurra for døgnåbne nettoer…nu må den hujene snestorm godt komme …så bager jeg et fad rundstykker mens den hyler

1 Synes om

Wow, jeg er bare ikke lavet til at stå op kl 5! :hushed:

Skal være på Hvidovre kl 8, til sidste tjek af knæet. Håber jeg når hjem inden sneen rigtig sætter ind! :kryds:

Så fik vi prøvet at udstille på sjælland, vi skulle lige have nogle certer til at gå op og havde et hotel ophold der skulle bruges senest d 2-3. Vi havde 3 hoteller at vælge imellem, 2 på syd sjælland og et i Slagelse, vi valgte den i Slagelse. De får ikke mange stjerne herfra eneste plus var da at sengen var i orden.
Morgenmad fra kl. 8, den måtte vi springer over, men dam, vi kunne heller ikke tjekke ud før kl 8, for der kom personalet først til receptionen :scream:, nå fik da fat i en fra køkkenet som ringede til cheffen, så vi fik allernådigst lov til at betale de 300 kr for rengøring og forlade stedet :scream:

Udstillingen var nu ret hyggeligt og drengene fik en kanon bedømmelse, Mik blev nr 2 af 4 til NOM og Mak vandt NOM tabte dog BIS på lodtrækning, men sådan er det jo desværre sommetider :neutral_face:

Nu må jeg vist hellere få slugt den sidste kaffe og gøre klar til at komme ud at køre i snevejret, gost jeg kun har 8km :scream:

1 Synes om

… og en skruetrækker tydeligvis :tihi:

Kan du bruge en korthåret bobtail pige fra juni, der skal finde tilliden igen efter en uheldig episode med en hund i Plantorama, så kan vi finde en pris der passer dig

1 Synes om

:snowman: :snowman: :snowman:

DET SNER i København…ih, hvor jeg elsker det!!!

:snowman: :snowman: :snowman:

1 Synes om

:grin: :grin:

Har du ikke en balofix (staves) så du kan lukke for vandet?

Jeg vil såååååå gerne have en bimse igen og der er masser af tid til både nus og sammenføring. Jeg har lige prøvet at lufte tanken for Mickey men han er ikke til hverken at hugge eller stikke i. De røde højhælede virker ikke engang. Han lider stadigvæk under at vi mistede Yasmin for snart to år siden :cry: det har godt nok taget meget hårdt på ham :ked:

Har du prøvet at hugge og stikke med de røde højhælede :huh:

1 Synes om

Jeg tror ikke det vil hjælpe :joy:

Det ku være det var sådanne mere drastiske metoder jeg sku gå over til :slem: :huh::hoho:

2 Synes om

Måske skal han prøve at komme og hilse på Folmer og se, hvad det gør ved hjertet… For en skønne dag skal han se at komme videre og lægge sorgen bag sig. Jaja, det er lettere sagt end gjort, men det ER tiden. Det gør ondt at miste, men det gør SÅ meget mere godt at have dem mens de duer, at han snyder sig selv for så meget…(og det ved han såmænd også godt…)
VH
Susanne

6 Synes om

Enig, jeg savner stadig Diego forfærdeligt, men jeg er SÅ glad for at vi har Ben, som har det skønneste maine coon temperament, så jeg ikke skulle undvære en kat med det oveni Diego…

1 Synes om

Gad vide om det er unormalt at få taget røntgenbillede af tænderne, når kattene er lagt i narkose til tandrens. Synes snart alle dyrlæger bliver overraskede, når jeg spørger om de gør det i forbindelse med rens…

Drew Barrymore har fået en Spotty :grin:

2 Synes om