Test af lysspand

jamen, er skam heller ikke utilbøjelig til at give jer ret…men den fætter har altså et spænd pænt over 1 meter, så den er stor som i STOR …men det passer med den lange hale

hmm ja en meter er godt nok lidt over de normale “op til 80 cm” man tænker om tårnfalkene :gruble:

Men har jo været en lun vinter, så måske den bare virkelig trives med masser af fødekilder hen over sommeren også :hoho:
Men en meter er mere end stort for en tårnfalk! :gruble: synes bare ikke lige aftegninger og hale indikerer andet, farver og markering er off til at være en vandrefalk, som jo ellers er noget større. :gruble:

Glente er det med sikkerhed ikke - ud over den manglende halekløft, så er glentens vinger længere og mere “fingrede”.
Men jeg kan godt blive misundelig på dine billeder - vi har glenterne dagligt her, og de er vanvittigt smukke, men det er til dato ikke lykkedes mig at tage billeder af dem, til trods for at de ofte hænger nærmest lige over hovedet på mig… :disappointed:

1 Synes om

jamen her er et fra HK udstillingen i 17…godt beskåret, havde kuns den bette tele på

og de to der piskede rundt der var gonnok oss store, nok de to største jeg har set

2 Synes om