Tillykke Alice

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Kender 3 andre som også fik fødselsdag i dag :slight_smile:

Hovsa den har jeg helt overset… så lidt sent, men ikke mindre velment:

T I L L Y K K E_ ALICE!

Vejret har nu været fint hele dagen her, så det er nok bare fordi du i virkeligheden er jyde :tihi:

Og så ellers et rigtig stort TILLYKKE!!! :flag:
Jeg håber Carsten og dig havde en rigtig god aften sammen :slight_smile:
Smukke gaver, specielt figuren med dit stjernetegn! Sjovt at vi har samme stjernetegn forresten :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;896559]:hjerte:lig tillykke med fødselsdagen :flag:

:tillykke: håber du :puuuuust: har haft :krammegave: en dejlig dag.[/QUOTE]

Tusind tak Milles mor :slight_smile:

Mange tusinde tak Lotte :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;896564]Tillykke med fødselsdagen :flag:

Kender 3 andre som også fik fødselsdag i dag :)[/QUOTE]

Tusind tak Lisbeth, og tillykke med de tre andre :slight_smile: - Den 15. er en god dag at være født på :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;896582]Hovsa den har jeg helt overset… så lidt sent, men ikke mindre velment:

T I L L Y K K E_ ALICE! [/QUOTE]

Tusind tak Trekkie :slight_smile:

[QUOTE=Eife;896593]Vejret har nu været fint hele dagen her, så det er nok bare fordi du i virkeligheden er jyde :tihi:

Og så ellers et rigtig stort TILLYKKE!!! :flag:
Jeg håber Carsten og dig havde en rigtig god aften sammen :slight_smile:
Smukke gaver, specielt figuren med dit stjernetegn! Sjovt at vi har samme stjernetegn forresten :)[/QUOTE]

Tak Eva, og selvfølgelig er det da fordi jeg er jyde :slight_smile: - Vejret var nemlig ikke over-fantastisk her.
Vi havde en fantastisk aften, hvor jeg blev godt forkælet med min ynglingsmad - Det var ren hygge :slight_smile:
Jeg er meget glad for min figur, jeg synes den er elegant, og så er der meget symbolik i den. Vi krebse har vist flere kendetegn, jeg kan ihvertilfælde se en TYDELIG krebs i dig. Jeg selv er en vaskeægte krebs, jeg kan være meget udfarende, men når det bliver lidt for vildt så krabler jeg hjem til min trygge skal/base igen :slight_smile:

Ih, jeg ville ønske, jeg kunne sige det samme om min figur… :surrender1:

[QUOTE=Alice;896622]Tak Eva, og selvfølgelig er det da fordi jeg er jyde :slight_smile: - Vejret var nemlig ikke over-fantastisk her.
Vi havde en fantastisk aften, hvor jeg blev godt forkælet med min ynglingsmad - Det var ren hygge :slight_smile:
Jeg er meget glad for min figur, jeg synes den er elegant, og så er der meget symbolik i den. Vi krebse har vist flere kendetegn, jeg kan ihvertilfælde se en TYDELIG krebs i dig. Jeg selv er en vaskeægte krebs, jeg kan være meget udfarende, men når det bliver lidt for vildt så krabler jeg hjem til min trygge skal/base igen :-)[/QUOTE]

Lækkert at aftenen var rigtig god! :slight_smile:
Jaeh, det er vist noget med den der ascendant :tihi: Der var lige en tråd om det i OT her forleden… Men ja, sådan en god hjemmebase er vigtigt :høhø: