Tillykke med fødselsdagen
Kender 3 andre som også fik fødselsdag i dag
Tillykke med fødselsdagen
Kender 3 andre som også fik fødselsdag i dag
Vejret har nu været fint hele dagen her, så det er nok bare fordi du i virkeligheden er jyde
Og så ellers et rigtig stort TILLYKKE!!!
Jeg håber Carsten og dig havde en rigtig god aften sammen
Smukke gaver, specielt figuren med dit stjernetegn! Sjovt at vi har samme stjernetegn forresten
[QUOTE=Milles mor;896559]lig tillykke med fødselsdagen
håber du
har haft :krammegave: en dejlig dag.[/QUOTE]
Tusind tak Milles mor
Mange tusinde tak Lotte
[QUOTE=Coon Danica;896564]Tillykke med fødselsdagen
Kender 3 andre som også fik fødselsdag i dag :)[/QUOTE]
Tusind tak Lisbeth, og tillykke med de tre andre - Den 15. er en god dag at være født på
[QUOTE=TrekkieGrrrl;896582]Hovsa den har jeg helt overset… så lidt sent, men ikke mindre velment:
T I L L Y K K E_ ALICE!
[/QUOTE]
Tusind tak Trekkie
[QUOTE=Eife;896593]Vejret har nu været fint hele dagen her, så det er nok bare fordi du i virkeligheden er jyde
Og så ellers et rigtig stort TILLYKKE!!!
Jeg håber Carsten og dig havde en rigtig god aften sammen
Smukke gaver, specielt figuren med dit stjernetegn! Sjovt at vi har samme stjernetegn forresten :)[/QUOTE]
Tak Eva, og selvfølgelig er det da fordi jeg er jyde - Vejret var nemlig ikke over-fantastisk her.
Vi havde en fantastisk aften, hvor jeg blev godt forkælet med min ynglingsmad - Det var ren hygge
Jeg er meget glad for min figur, jeg synes den er elegant, og så er der meget symbolik i den. Vi krebse har vist flere kendetegn, jeg kan ihvertilfælde se en TYDELIG krebs i dig. Jeg selv er en vaskeægte krebs, jeg kan være meget udfarende, men når det bliver lidt for vildt så krabler jeg hjem til min trygge skal/base igen
Ih, jeg ville ønske, jeg kunne sige det samme om min figur… :surrender1:
[QUOTE=Alice;896622]Tak Eva, og selvfølgelig er det da fordi jeg er jyde - Vejret var nemlig ikke over-fantastisk her.
Vi havde en fantastisk aften, hvor jeg blev godt forkælet med min ynglingsmad - Det var ren hygge
Jeg er meget glad for min figur, jeg synes den er elegant, og så er der meget symbolik i den. Vi krebse har vist flere kendetegn, jeg kan ihvertilfælde se en TYDELIG krebs i dig. Jeg selv er en vaskeægte krebs, jeg kan være meget udfarende, men når det bliver lidt for vildt så krabler jeg hjem til min trygge skal/base igen :-)[/QUOTE]
Lækkert at aftenen var rigtig god!
Jaeh, det er vist noget med den der ascendant Der var lige en tråd om det i OT her forleden… Men ja, sådan en god hjemmebase er vigtigt :høhø: