Tillykke Birtheras og Lone

Tillykke med fødselsdagen til jer begge :flag: :flag:

:gave: :gave: :gave:

:gave: :gave: :gave:

:flag: :flag: Hjertelig tillykke med fødselsdagen begge to. Håber, I har haft en

dejlig dag fuld af forkælelse :flag: :flag:

:flag: Hjertelig tillykke med fødselsdagen begge to:-)

Knus Gitte

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Hjertelig tillykke med fødselsdagen til jer begge

:flag::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::krammegave::tillykke::flag:

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Endnu engang tusinde tak :slight_smile:

Tusind, tusind tak!

Jeg havde en forrygende dag i går med oppyntning og små gaver og hilsner fra mine skønne kolleger, og så overraskede min mand mig med billetter og 7-retters menu i Operahuset. Så det gik min aften med i går, og jeg nåede slet ikke herind før nu! Det er jo helt overvældende!

Og vil så gerne lige tilføje, at jeg blev født 8:10, så det fine morgenvejr påtager jeg mig gerne skylden for, men det overskyede aftensvejr og nattens snevejr… Det må være en anden - men selvfølgeligt ikke Birthe!

[QUOTE=Lone;808079]Tusind, tusind tak!

Jeg havde en forrygende dag i går med oppyntning og små gaver og hilsner fra mine skønne kolleger, og så overraskede min mand mig med billetter og 7-retters menu i Operahuset. Så det gik min aften med i går, og jeg nåede slet ikke herind før nu! Det er jo helt overvældende!

Og vil så gerne lige tilføje, at jeg blev født 8:10, så det fine morgenvejr påtager jeg mig gerne skylden for, men det overskyede aftensvejr og nattens snevejr… Det må være en anden - men selvfølgeligt ikke Birthe![/QUOTE]

Nok min gamle skoleveninde som jeg delte fødselsdag med. :smiley: