Tillykke med konfirmationen Luna

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1073507]Tusind tak alle sammen :slight_smile:

Vi havde en fantastisk dag og Luna blev konfirmeret og fejret i stor stil.

Maden var helt perfekt :ok:
Tak til PiaR og Michael for det - det var simpelthen over al forventning. Både smag og anretningen :ok:

Jeg tog jo ikke selv billeder i dag, undtagen et enkelt af Luna og bedsteveninden - det er Luna til højre.

[/QUOTE]

Jeg er helt vild med hendes kjole. Så enkel og smuk.

Tillykke :flag:, jeg håber du har haft en rigtig dejlig dag!

Nu bliver jeg jo nysgerrig … hvad fik I? :slight_smile:

Stort tillykke :slight_smile:

Til forret fik vi madpandekager rullet med tunmousse og laks - de lå på lidt salat og øverst lå så to rejer på et lille bambusspyd. De to rejer udgjorde et hjerte, det vakte megen begejstring :ok:

Hovedretten var grillet kalvefilet og lammekølle med bulgursalat, grøn pastasalat og lækre små smørstegte kartofler.
Øj, hvor var det godt - og flot anrettet :ok:

Tror de fik en bestilling til et andet arrangement allerede i går :slight_smile:

Til dessert havde Luna bestilt islagkager hos Ismageriet - 5 forskellige og der var godt nok ikke meget tilbage, for rigtig mange skulle jo mindst smage 2-3 forskellige.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1073604]Til forret fik vi madpandekager rullet med tunmousse og laks - de lå på lidt salat og øverst lå så to rejer på et lille bambusspyd. De to rejer udgjorde et hjerte, det vakte megen begejstring :ok:

Hovedretten var grillet kalvefilet og lammekølle med bulgursalat, grøn pastasalat og lækre små smørstegte kartofler.
Øj, hvor var det godt - og flot anrettet :ok:

Tror de fik en bestilling til et andet arrangement allerede i går :slight_smile:

Til dessert havde Luna bestilt islagkager hos Ismageriet - 5 forskellige og der var godt nok ikke meget tilbage, for rigtig mange skulle jo mindst smage 2-3 forskellige.[/QUOTE]

umm det lyder godt nok også lækkert :slight_smile:

Stort tillykke med din smukke datter :flag:

Det lyder som om I har haft en rigtig god dag :ok:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1073604]Til forret fik vi madpandekager rullet med tunmousse og laks - de lå på lidt salat og øverst lå så to rejer på et lille bambusspyd. De to rejer udgjorde et hjerte, det vakte megen begejstring :ok:

Hovedretten var grillet kalvefilet og lammekølle med bulgursalat, grøn pastasalat og lækre små smørstegte kartofler.
Øj, hvor var det godt - og flot anrettet :ok:

Tror de fik en bestilling til et andet arrangement allerede i går :slight_smile:

Til dessert havde Luna bestilt islagkager hos Ismageriet - 5 forskellige og der var godt nok ikke meget tilbage, for rigtig mange skulle jo mindst smage 2-3 forskellige.[/QUOTE]
Wow, det lyder lækkert! :smiley:

Stort tillykke med Luna :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1073604]Til forret fik vi madpandekager rullet med tunmousse og laks - de lå på lidt salat og øverst lå så to rejer på et lille bambusspyd. De to rejer udgjorde et hjerte, det vakte megen begejstring :ok:

Hovedretten var grillet kalvefilet og lammekølle med bulgursalat, grøn pastasalat og lækre små smørstegte kartofler.
Øj, hvor var det godt - og flot anrettet :ok:

Tror de fik en bestilling til et andet arrangement allerede i går :slight_smile:

Til dessert havde Luna bestilt islagkager hos Ismageriet - 5 forskellige og der var godt nok ikke meget tilbage, for rigtig mange skulle jo mindst smage 2-3 forskellige.[/QUOTE]

Tak for rosen :slight_smile:

Jeg har lagt nogle billeder på Facebook, hvis nogen har lyst til at se dem :slight_smile:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151490166821728.1073741829.685416727&type=1

Tak for kigget, det ser ud til at i har haft en rigtig god dag og Luna ser rigtig flot ud i sin kjole :slight_smile:

Fine billeder af en flot konfirmand :ok:

Det ser ud til at have været en god fest - og gaverne kan der vist heller ikke klages på :høhø: