Tillykke Skattekat med de 44 år

Tak alle sammen :tak:

Jeg har haft en skøn dag med dejlige gæster og gode gaver :thumbup:
Vi tog chancen og satte os ud på terrassen selvom det så lidt regnvejrs-agtigt ud og vejret det var heldigvis med os … eller skulle jeg sige selvfølgeligt :tihi::tihi: … sidst på dagen var der faktisk blevet solskin :dans:

Jeg har lige hentet et par pizza’er på den lokale grill, til mig og mine unger, for de var altså ikke mætte trods lagkagespisning … tror faktisk Anton spiste det meste af en lagkage på et par timer :besvimer:

[quote=Skattekat;213796]Tak alle sammen :tak:

Jeg har haft en skøn dag med dejlige gæster og gode gaver :thumbup:
Vi tog chancen og satte os ud på terrassen selvom det så lidt regnvejrs-agtigt ud og vejret det var heldigvis med os … eller skulle jeg sige selvfølgeligt :tihi::tihi: … sidst på dagen var der faktisk blevet solskin :dans:

Jeg har lige hentet et par pizza’er på den lokale grill, til mig og mine unger, for de var altså ikke mætte trods lagkagespisning … tror faktisk Anton spiste det meste af en lagkage på et par timer :besvimer:[/quote]

Dejligt at du havde en skøn dag - stadig ingen regn her :frowning:

Fik I islandske klejner…MUMS…MUMS…

Tillykke med dagen Kære Hrönn.
Dagen har været fabelagtig, men det kommer ikke bag på mig…du er også en ener :rock:
:tillykke::ballonbamse::fantatisk:-band:hop:
Brita som :skål: for dig

[quote=Mona Jensen;213807]Dejligt at du havde en skøn dag - stadig ingen regn her :frowning:

Fik I islandske klejner…MUMS…MUMS…[/quote]

Nej, vi fik ikke islandske klejner … det ville have været en pinefuld affære at stå over en gryde med kogende fedt i denne varme :blegne:
Men jeg skal nok koge klejner til dig på et tidspunkt :ok:

Kan lige nå et tillykke og håber du fik noget godt islandsk lakrids og masser af jordbær-høhø
Marina

[quote=Marina;213869]Kan lige nå et tillykke og håber du fik noget godt islandsk lakrids og masser af jordbær-høhø
Marina[/quote]

Jordbær, ja - islandsk lakrids, nej :S