Tillykke til ‎Tante Tut og ‎Winnie Nielsen

Stort tillykke til jer begge, og tak for solskin i dag :flag::hjertehop:

:tillykke::tillykke::tillykke:

Rigtig :hjerte:'ligt tillykke til jer begge.

Og TAK for det helt fantastisk smukke vejr, ‘trist’ man ikke har en fridag

:slight_smile:

Et stort tillykke til jer begge med føs’dagen :wink:
Håber I begge får en super dejlig dag og bliver max forkælede :wink:

Takker for det skønne vejr :slight_smile:

:inlove::inlove:

Tak for alle de dejlige hilsener - jeg havde en vidunderlig dag, jeg fik alt det jeg ønskede mig - og mere til.

Havde inviteret mine gæster ud og spise - og tænk :

Vi sad udenfor i det dejlige vejr - det var bare så hyggeligt :slight_smile:

Tak for alle Jeres dejlige hilsner.
Pga. en fastsat operation havde jeg allerede holdt min fødselsdag. Men fik besøg af nogle venner og min datter havde inviteret på fødselsdagkaffe. Og vejret var jo bare helt fantastisk :smiley:

[QUOTE=Tante Tut;695709][…] Havde inviteret mine gæster ud og spise - og tænk :
Vi sad udenfor i det dejlige vejr - det var bare så hyggeligt :)[/QUOTE]

Ja, det er nok første gang i mange år, man har kunnet det den 30 oktober. Skønt! :slight_smile:
Jeg har hørt om en udendørs servering på Christianshavn, der ellers lukkede for flere uger siden. De fik godt nok lukket op igen i en fart for at få denne weekend med. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;695728]Ja, det er nok første gang i mange år, man har kunnet det den 30 oktober. Skønt! :slight_smile:
Jeg har hørt om en udendørs servering på Christianshavn, der ellers lukkede for flere uger siden. De fik godt nok lukket op igen i en fart for at få denne weekend med. :D[/QUOTE]

:uha::uha:

Hold da op, jeg var godt nok træt efter en lang og dejlig dag i går… men er det allerede 31. oktober i dag !!! :høhø::stuck_out_tongue:

Jeg må have sovet en hel måned så ?? :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;695728]Ja, det er nok første gang i mange år, man har kunnet det den 30 oktober. Skønt! :slight_smile:
Jeg har hørt om en udendørs servering på Christianshavn, der ellers lukkede for flere uger siden. De fik godt nok lukket op igen i en fart for at få denne weekend med. :D[/QUOTE]

Puha, sovet en nat, og allerede en måned længere fremme :høhø:

:lol::lol:

Ja, jeg er også lidt i chok over det… men så er der ikke så længe til j… - fik to søde små N***** i går :wehu:

Hold da op, jeg var godt nok træt efter en lang og dejlig dag i går… men er det allerede 31. oktober i dag !!! :høhø::stuck_out_tongue:
Jeg må have sovet en hel måned så ?? :tihi:[/QUOTE]

:dokdok: -doh
-LOL

Ja, jeg er også lidt i chok over det… men så er der ikke så længe til j… - fik to søde små N***** i går :wehu:[/QUOTE]

-xxrotflmao-xxrotflmao

Tillykke med n*******. Men fortsætter det med den fart hver nat, så bliver vi hurtigt gamle :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;695807]:dokdok: -doh
-LOL[/QUOTE]

:wehuu::wehuu:

Nej-nej…du er daaarjlig… og det kan da ske for selv den…værste… :høhø::rock::tihi:

Tak. Enig. Grin. :wink: