To små killinger 🐾

Billederne forklarer så fint helt uden ord hvorfor man skal have 2 ad gangen :slight_smile:

12 Synes om

mindst to…

4 Synes om

Enig

20 Synes om

Vil du afsløre navnene? eller skal vi leve i evig uvished?

4 Synes om

:joy:

Jeg afslører navnene, når jeg er 110% sikker…det er jeg stadig ikke :wink:

1 Synes om

Hvor er det bare pragtfuldt det sidste billede :heart: :heart:
Stort tillykke med de to baryler, de er da lige det et knust hjerte har brug for, for at begynde at hele igen :klappekat::troste:
Er spændt på hvad navnene bliver :blush:

6 Synes om

:blush:
Tak, Elisabeth…ja, dét billede er lige til et postkort, hvis du spørger mig :wink:

De to bøller får smilet frem mange-mange gange om dagen :paw_prints: :paw_prints:

De navne, de navne… :joy: tænk at det er så svært…

2 Synes om

:blush:
Jeg synes, at hende her ligner en rævehvalp?

Hun har præcis et ansigt som en ræv…ehm…Susanne, er det mon en rævepels der er far til hende :heart_eyes:

11 Synes om

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Det tog flere måneder med Otto, så jo, det kan tage tid :slight_smile:

2 Synes om

:blush:
Tak Lykke…planen var, at de skulle hedde Lara & Luca…men syns ikke, at det passer til dem nu jeg har lært dem at kende :blush:

Glad for at høre, at du//I også var lidt tid om at finde det helt rigtige navn til jeres Otto – det er navne, der skal kaldes på de næste 14-16-18 år, så de skal være GODE :grin:

3 Synes om

:joy: :joy:

Syntes det puslede ude i køkkenet, optog den SKØNNESTE video til jer – og så fylder den for meget til at lægge op…øøøøøøv!!

2 Synes om

Har lagt den på FB, hvis her er et geni der kan lægge den op her inde bliver jeg glad – det er SÅ skønt! :heart_eyes:

1 Synes om

Hvis du har gjort den offentlig tilgængelig på Facebook, så burde den kunne ses her:

2 Synes om

:blush:
Tusind tak, Solveig

Du kan (ligesom på det gamle) ikke lægge video direkte op, så de vil altid være for store :wink: De skal, som du har gjort, igennem noget andet, fx facebook eller youtube.

2 Synes om

:blush:
Tusind tak Lykke

:heart_eyes: :heart_eyes:

Sådan starter og slutter vi dagen: kun kaffefløde…

HUSK lyd :grin:

:grin::grin:

Nå, det virker heller ikke denne gang…øv-øv.

Lillebitte video på ca. 35-40 sekunder er for lang :paw_prints:

Som jeg skrev før, så kan du ikke lægge video direkte ind på forum. Det skal lægges op et andet sted, som du så linker til - fx Facebook eller YouTube :slight_smile:

2 Synes om