Topkatte 2023

Også tillykke med Blua herinde :trophy: :flag: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Stort tillykke til alle vinderne :hjerte: :trophy: :sparkles:

Candy ligger pt. nr. 1 killing og nr. 3 voksen på Burmaklubbens topkatteliste, men der er først frist til udgangen af måneden med at indsende resultater, så det kan nå at ændre sig endnu :smiley:

9 Synes om

Så er Felis Danicas Topkatte blevet offentliggjort og Blua er nr 4 hankastrat! Det er lidt vildt!
Det er godt gjort af en kat på snart 8 år at komme på både JYRAKs og Felis Danicas lister. Er så stolt :smiling_face_with_three_hearts:





17 Synes om

Stort tillykke igen. :flag: - 8 år er jo ingen alder, men hvad vi herhjemme regner som en ungkat… :wink:

5 Synes om

Ja han er jo praktisk talt en vårhare :wink:

:partying_face:Phryne blev nr.4 Voksen Hunkat på Felis Danicas Topkatteliste :partying_face: Der skal fejres i Hammel :partying_face:

12 Synes om

Tillykke🇩🇰

1 Synes om

Tillykke til og med de flotte katte :denmark:

1 Synes om

Stort tillykke Camilla :star_struck::tada::partying_face:

1 Synes om

Tillykke også herinde :flag: :smiling_face_with_three_hearts: :jubiii:

1 Synes om

Og sådan på racens vegne er jeg også stolt af at se at en af de nye National Winners er en europé :rock: :grin:
(NW’23 GIP Wehnert’s Olaf. Faderen er opdrættet af mig, IC IP Eife’s Emil fra Lønneberg, og familien ville gerne have en udstillingskat, men deres nuværende var ikke fan af konceptet, så Susanne og jeg pushede for at SÅ skulle de tage Olaf, da han kunne og ville :inlove: )

11 Synes om

Det skal der, og der er meget at fejre :slight_smile:
Tillykke også med placering på FD’s liste :jubiii: :thumbup: :denmark:

3 Synes om

Ulla har også fået sig sneget på Felis Danicas liste :smiling_face_with_three_hearts:
Nummer 8 killing/ungdyr.
Jeg har aldrig haft topkatte før. Flappe var 1 skalle point fra sidste år :rolleyes: Men så kom Ulla ind i legen og hold da op som det er gået :jubiii:


Bonusinfo og total pral :blush: Sidste siameser der kom på FD’s liste over killinge/ungdyr var fra Nissen og i 2015.

16 Synes om

Du skal også have et tillykke herinde :heart::tada::partying_face::star_struck::star:

2 Synes om

Stort tillykke :flag: til dejlige Ulla. Flot. :thumbup:

1 Synes om

Stort Tillykke med jeres topkatte :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

3 Synes om

Åh stort tillykke :flag: til alle de nye titler til alle

3 Synes om