Tune d. 7 August - åben for tilmelding ;)

Blåsort :?

Jane og Annie, nu skal I ikke blive for kække :høhø:

Det bliver en helt ny farve gruppe , det er mere om den kan når at blive godtkendt inden Tune :høhø::høhø::høhø:

Det er ellers noget af det, vi er bedst til :høhø:

Øøøøøøøøv! :stuck_out_tongue:

Jeg har meld mig som Steward til dagen… det jo kun lige i min baghave… Fnis.

jeg kommer med 2 stribemisser nemlig Filur og Fjummer begge husmisser.

Jeg kommer sikkert også med et par stykker…men har ikke lige besluttet hvem :slight_smile:

Tune ligger ikke ret langt fra Roskilde, så det er da noget af en baghave du har dig

også derfor jeg fniser Dorte, :stuck_out_tongue_winking_eye:

men alt der ligger inden for mit buskorts dækning, er for mig at se “lige” i baghaven hos mig. og pt. har jeg et alle zoners måneds kort, så det skal nok blive godt.

Tænkte på hvis nu man går med en lille udstiller i maven,
og man gerne lige ville se det hele lidt an som publikum
hvad koster det så ??

Jeg mener det ligger imellem 30 til 40 kr.

Okay mange tak for svaret :slight_smile: så kunne det jo være man skulle kigge forbi når det er :slight_smile:

Nå Missebarn, hvis du ikke snart tager dig sammen og kommer i løbetid, så bliver du meldt til udstillingen!

Så Missebarn nu ingen løbetid :slight_smile: Så jeg kan få dig at se i levende live :slight_smile:

En god fidus er at tilmelde - så går hun i løbetid et par uger før udstillingen. Med sikkerhed når afmeldingsfristen er udløbet :tihi:

Det lyder som et godt trick :smiley:

Det er ikke løst endnu :frowning:

[QUOTE=Temple Bar;610037]Jeg har skrevet til Daraks webmaster idag, fordi man stadig ikke kan tilmelde sig udstillingen online - og de er godt klar over det :slight_smile:

Ingen ved, hvorfor fejlen er der, så indtil videre er meldingen: Vær tålmodig og håb på, at problemet løses eller tilmeld pr. papirtilmelding.[/QUOTE]

Den virker så ikke for dem der ikke har et medlemsnummer i Darak.

[QUOTE=Dorte;620574]On-line tilmeldingen virker - de har nu fået rettet fra Jyllinge til Tune :slight_smile:

Jeg har lige tilmeldt 2 tøser

Coogan’s Little Miss Spider, MCO grp 3, kl. 8
GoldenValley Lolli Pop, MCO grp 6, kl. 11[/QUOTE]

Du skriver bare til dem :slight_smile:

Jeg har fået et medlemsnummer og kunne godt tilmelde mig derefter :slight_smile: