Blåsort :?
Jane og Annie, nu skal I ikke blive for kække :høhø:
Det bliver en helt ny farve gruppe , det er mere om den kan når at blive godtkendt inden Tune :høhø::høhø::høhø:
Det er ellers noget af det, vi er bedst til :høhø:
Øøøøøøøøv! ![]()
Jeg har meld mig som Steward til dagen… det jo kun lige i min baghave… Fnis.
jeg kommer med 2 stribemisser nemlig Filur og Fjummer begge husmisser.
Jeg kommer sikkert også med et par stykker…men har ikke lige besluttet hvem ![]()
Tune ligger ikke ret langt fra Roskilde, så det er da noget af en baghave du har dig
også derfor jeg fniser Dorte, ![]()
men alt der ligger inden for mit buskorts dækning, er for mig at se “lige” i baghaven hos mig. og pt. har jeg et alle zoners måneds kort, så det skal nok blive godt.
Tænkte på hvis nu man går med en lille udstiller i maven,
og man gerne lige ville se det hele lidt an som publikum
hvad koster det så ??
Jeg mener det ligger imellem 30 til 40 kr.
Okay mange tak for svaret
så kunne det jo være man skulle kigge forbi når det er ![]()
Nå Missebarn, hvis du ikke snart tager dig sammen og kommer i løbetid, så bliver du meldt til udstillingen!
Så Missebarn nu ingen løbetid
Så jeg kan få dig at se i levende live ![]()
En god fidus er at tilmelde - så går hun i løbetid et par uger før udstillingen. Med sikkerhed når afmeldingsfristen er udløbet ![]()
Det lyder som et godt trick ![]()
Det er ikke løst endnu ![]()
[QUOTE=Temple Bar;610037]Jeg har skrevet til Daraks webmaster idag, fordi man stadig ikke kan tilmelde sig udstillingen online - og de er godt klar over det ![]()
Ingen ved, hvorfor fejlen er der, så indtil videre er meldingen: Vær tålmodig og håb på, at problemet løses eller tilmeld pr. papirtilmelding.[/QUOTE]
Den virker så ikke for dem der ikke har et medlemsnummer i Darak.
[QUOTE=Dorte;620574]On-line tilmeldingen virker - de har nu fået rettet fra Jyllinge til Tune ![]()
Jeg har lige tilmeldt 2 tøser
Coogan’s Little Miss Spider, MCO grp 3, kl. 8
GoldenValley Lolli Pop, MCO grp 6, kl. 11[/QUOTE]
Du skriver bare til dem ![]()
Jeg har fået et medlemsnummer og kunne godt tilmelde mig derefter ![]()