Udfordring med billeddokumentation 2

Uha Itzy Bitzy, det bliver ikke et nemt valg :høhø:

[quote=Eva K;249319]May er en meget stærk kat

og det har hun fået medalje for :wink:
[/quote]

Tør ikke andet, end at vælge May som vinder :smiley: (ellers kommer hun bare og banker mig :tihi:)

Hehe, ja hun er en meget agressiv kat :wink:

Hmm… Prinsesse kat :smiley:

Er hende her Prinsesse nok ?

Æhm - Nej? sæt hende/ham i en lyserød seng, så kan vi snakke om det :smiley: :smiley:

Hmm…:ked: Jeg har skutte nogen lyserød seng. Og jeg ville aldrig poste en hankat som prinsesse:uha:

Doka - Havde jeg en tuttenutte bimse, der var en dreng - ja, så poserede jeg ham GERNE som prinsesse :smiley: :smiley: Katten er jo da lige så ligeglad som var den af hunkøn -tihi

Ægte, ikke Prinsesse, men Prins. Endda med royal blue krave :høhø:

Haha - hvor nydeligt :smiley: Den næste udfordring må være en prins så, men nu må vi lige se en levere os en fin yndig prinsesse -love

Prinsessen på ærten…? (Desværre kan jeg ikke finde det billede hvor hun ligger på en stavl af 2 eller 3 puder…)

Kimilla - yay :smiley: nyt billede

(Sorry, mvh Eva K, der lige glemte at det var Mettes profil der var logget ind)

Går det an’? :ups: - Hvis ja, så vil jeg gerne se en kat i fuld spring - Bare hop dette over hvis mit billede ikke er godt nok. :slight_smile:

Fuld spring:

OK?

Musikalsk Kat :slight_smile:

/Mette

2 herlige billeder af katte i fuld spring - Orv næste bliver svær…hmmmm

:høhø: Hvis det bliver godtaget vil jeg gerne se en ''hjælpsom mis ‘’

Hjælpsom er måske så meget sagt, men hun prøver på hendes helt egen måde :stuck_out_tongue:

godtaget? i så fald vil jeg gerne se en kat der hygger i et badekar

Den er godkendt Hanne :høhø:

[quote=Nevadaisy;261969]
godtaget? i så fald vil jeg gerne se en kat der hygger i et badekar[/quote]

Den kan jeg klare - endda x 2.

Først Niggi der flyder ud i badekarret herhjemme:

Og hvis det ikke er til at se det er et badekar, så er her hendes Onkel Junior i et tysk badekar på vores første udlands-eventur sammen :tihi:

Han ser muligvis betuttet ud, men det er sikkert fordi jeg har fanget ham lige i pausen mellem to meget følsomme arier på katsk :argh:

Ny udfordring:
Kattetæer :høhø:

Kan disse Ferina-fusser godkendes???