Uge 45 Alle dem vi mangler

Bonni og Blabbe begge taget af FIP :cry::broken_heart:

7 Synes om

Miden :broken_heart:

7 Synes om

Lille Ivanhoe, som FIP’en tog fra os… :broken_heart:


Dushara Burning Red Ivanhoe, 08.09.2007

6 Synes om

Min elskede Kista :heart:

7 Synes om

Skye og Killi som begge er gået bort pga fip i september og oktober i år.
Vi mangler også Iona men kunne ikke lige finde et billede med kun de 3 sammen :heart::heart:

6 Synes om

Søde, rare, meget bestemte og helt specielle Yasha :heart:

7 Synes om

Buster 2004-2018

7 Synes om

Søde dejlige Orla som Frida elskede så højt. Her er han med sin sidste mus. :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Min egen først huskat, som senere endte med at adoptere min far. :hjerte:

7 Synes om

Det er ikke let at vælge, men skøre, skønne, kloge og altid glade Buster er nok den kat, der har sat de mest eftertrykkelige og uudslettelige pote-aftryk på - alt for - kort tid… :heart: :pote:

6 Synes om

Lillemanden og Happy-pigen :hjerte: I hjertet gemt :hjerte:

7 Synes om

Aleph-Dari

Aleph og Dari - de to der startede min karriere som somaliejer. Dette billede er taget ca 3 uger efter Dari ( ham til højre) er flyttet ind. Dari ligger forøvrigt bag mine katte ( til nørder hed han Sanddrop’s Are)

7 Synes om

Det er jo fredag nu. Men skal vi vedtage, at vi bare nøjes med at nyde billederne og mindes alle de fine misser, der er gået bort, i stedet for at stemme på dem?

Så må vi finde en anden måde at afgøre på, hvem der stiller næste uges opgave. Det kan også bare være @Vipstosen igen.

4 Synes om

Ja, lad os sige det bare er til nydelsen stund med denne uges billeder. Jeg kan godt finde på et nyt emne, medmindre nogen har et der ligefrem bider dem på tungen

2 Synes om

Fin ide - en katte-all-saints-tråd… :wink:
Kan du så ikke lokkes til at kopiere “bonus-indlæggene” herover fra november billed-tråden…?

1 Synes om

Bassen var der ikke plads til i den anden billedtråd, men det gør ham ikke mindre savnet :hjerte: Han var årsagen til, at jeg fik skovkat. Den mest klodsede, legesyge, glade, gæstfrie trampe-på-alt-kat jeg nogensinde har mødt. Med hans typiske falde-ned-fra-månen-ansigt erobrede han mit hjerte totalt, og han vil altid blive husket som en stor og evigglad personlighed :lys:

21 Synes om

To sjæle, en tanke - jeg sku’ lige til at oprette et lignende indlæg med de 2 her, der måtte vige pladsen til fordel for Buster:

Lille - knap så skarpe, men altid søde - Lulu:

Og blide, kloge og helt fantastiske Sortemis, som boede her da vi overtog, og som vi nåede at få fornøjelsen af i 11 år - lige så sød og blid som hun var hard core jæger:

19 Synes om

To store damer fra 2010… :hjerte::hjerte:


Milly (1994-2012) & Snehvide (2000-2015)

17 Synes om

Sorry folks… jeg har glemt at lave en ny tråd. @galath, kan vi ikke bare sige at den næste tråd løber både denne og næste uge med?

Det gør vi bare. Vi laver jo heldigvis selv reglerne :wink:

1 Synes om