Uge billeder af Luka

[QUOTE=TrekkieGrrrl;708109]Hvor er han altså nuttet. Og det er sjovt at se udviklingen af masken, det ses nu bedst på billeder. Jeg synes f. eks. ikke at Stevies maske er blevet spor mere tydelig… men når jeg ser billeder af ham fra da han lige kom kan jeg jo alligevel godt se der er sket en masse (den er bare stadigvæk lige vel fimset efter min mening L)

Det kan man ikke sige om Luka’s - hans maske er rigtig flot![/QUOTE]

Men det er os fordi vi ser dem hver dag …- Så normalt kan jeg ikke se det vilde i kattens udvikling - Men lige med Luka der er det tydeligt, til trods for jeg er sammen med ham næsten 24 timer i døgnet …
SÅ hans maske bliver smuk :slight_smile:

Synes nu Stevie’s maske er flot :slight_smile:

Jamen sikke da en lækker misser :slight_smile:

Hvor er det sjovt at se forvandlingen - masken er godt nok blevet tydelig… Og dejligt Lotte, at han er ved at være på toppen igen. Han er bare smækker lækker:smelter:

Han er altså simpelthen smuk, jeg er så pjattet med hans ‘stribede’ maske. :lovelove:
Det er en super idé med billeder hver uge, det vil du helt sikkert få glæde af senere…
Jeg kan da kun ‘huske’, Arthur havde mindre maske, fordi jeg kan se det på de gamle billeder.

Sikke en flot og sød misling!!!:hjerte: Flotte søde øjne!

Luka bukker for de fine ord om mand :smiley:

Og jeg nejer - FOr Luka er gude smuk :slight_smile:

Denne tråd opdateres hver uge med et nyt billede af Luka - når han fylder uger :hjerte:

Jeg er selv overraskede over hvordan hans maske er ændret hver uge :tihi:

Så det nyt billede :hjerte: - Desværre kan jeg ikke ændre i mit gamle indlæg, så må gøre det sådan er …

[QUOTE=Lotte;713669]Denne tråd opdateres hver uge med et nyt billede af Luka - når han fylder uger :hjerte:

Jeg er selv overraskede over hvordan hans maske er ændret hver uge :tihi:

Så det nyt billede :hjerte: - Desværre kan jeg ikke ændre i mit gamle indlæg, så må gøre det sådan er …[/QUOTE]

Jeg er forelsket - hvor er han dog aldeles vidunderlig :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er ligeså forelsket , os selv han til tider er en røver og røwer som en tøs :wink:

Hvor er han dog kær :hjerte::hjerte::hjerte:

Et stort tillykke med ham (det har jeg vist ikke fået skrevet endnu).

Jeg må blankt erkende, at en tabby bimse står på min ønskeliste engang i fremtiden (omend der forhåbentligt er mange år til, for det bliver først når der med årene er naturlig afgang fra flokken), jeg synes simpelthen de er så smukke :inlove:

Han er bare såååå nuttet :wehuu:

Ja, han er godt nok en dejlig og smuk guldklump…

Tak tak :slight_smile:

Og ja er sin egen - Han er en rigtig diva :wink: