[QUOTE=Egeberg;672663]Jeg får heller ikke reklamer, og læser dem på nettet hvis det er.
For det meste er det noget bestemt jeg skal købe og bruger derfor www.tilbudsugen.dk for så behøver jeg ikke sidde, og kigge 20 reklamer igennem for at se hvor det jeg skal bruge, er på tilbud :høhø:[/QUOTE]
Den side kendte jeg ikke - Den vil jeg fluks kigge på. Tak!
Vi har også oplevet et par gange hos Bilka i Kolding, at hvis vi kommer kort før lukketid, så er alt kødet sat ned. En dag var det deres Ludvig oksekød, som vi købte stort ind af til fryseren til meget billige penge. Desværre er det ikke noget, man kan regne med, for vi har også oplevet masser af gange, at det ikke er sat ned.
[QUOTE=Egeberg;672663]Jeg får heller ikke reklamer, og læser dem på nettet hvis det er.
For det meste er det noget bestemt jeg skal købe og bruger derfor www.tilbudsugen.dk for så behøver jeg ikke sidde, og kigge 20 reklamer igennem for at se hvor det jeg skal bruge, er på tilbud :høhø:[/QUOTE]
Lækkert link
Hvis jeg siger nej tak til reklamerne siger jeg så også nej tak til lokal aviserne. Dem vil jeg nemlig gerne modtage da jeg bruger dem :høhø: Kan man tage forbehold så man modtager lokal aviserne?
[QUOTE=tzari;672730]Lækkert link
Hvis jeg siger nej tak til reklamerne siger jeg så også nej tak til lokal aviserne. Dem vil jeg nemlig gerne modtage da jeg bruger dem :høhø: Kan man tage forbehold så man modtager lokal aviserne?[/QUOTE]
Ja…
Du skal på posthuset og udfylde en formular (husk legitimation)…
Der er to forskellige nej-tak-mærkater… min er … orange, mener jeg - og det er nej til det hele…
Det var godt nok liiiiige en pris for mig :klapper:
MEN :
Jeg køber aldrig de store sodavander - men altid 1/2-liters flasker.
Når man har haft kapslen af en eller to gange på de store, er al brusen fesen af - og så er en cola kedelig :cool2:[/QUOTE]
Hæld den over på ½ liter flasker. Så holder brusen. Gør jeg en gang imellem når jeg er afsted og har købt 1½ liter så den ikke bliver alt for død sidst på dagen.
[QUOTE=Johnny;672630]det er så kun den kvickly der ligger i aabyhøj ved århus der laver de vilde mælketilbud. hos vores bilka er det altid ca midt i mdr de laver de vilde prisnedsættelser og det er ca fra kl 19.30 og så til lukketid og det er på rigtig mange af deres kølevarer de laver det, tit er det pga dato osv.
vi får tit 3-400 gr oksesteak til 25-30 kr.[/QUOTE]
UT ad min Kvickly! Men ja… de har godt nok til mælk på tilbud… og generelt mælkeprodukter… jeg elsker at gå og glo i kølerne “for enden af de store” der er næste altid noget godt
Bilka har som regel billigt kød sidst på lørdagen de uger hvor der er lukket om søndagen. Ellers synes jeg det er ret sporadisk hvornår der er noget sat ned.
Vores egen føtex (Skejby) gør også det der med at sætte kødet ned om aftenen og on lørdagen. Så når jeg ellers har muligheden så handler jeg lørdag sådan ½ time i lukketid.
(info for indfødte) Kvickly i Veri centeret har tit mange ting sat ned med “kort dato” og Løvbjerg har også altid mange gode ting billigt.
Hvis man har tid og energi kan der spares rigtig mange penge på den måde Jeg er begyndt at købe mere og mere i Lidl efter vi har fået sådan en i nærheden. før det var Aldi min favoritbutik. Når jeg er doven bli’r det føtex.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;673216]Bilka har som regel billigt kød sidst på lørdagen de uger hvor der er lukket om søndagen. Ellers synes jeg det er ret sporadisk hvornår der er noget sat ned.
Vores egen føtex (Skejby) gør også det der med at sætte kødet ned om aftenen og on lørdagen. Så når jeg ellers har muligheden så handler jeg lørdag sådan ½ time i lukketid.
(info for indfødte) Kvickly i Veri centeret har tit mange ting sat ned med “kort dato” og Løvbjerg har også altid mange gode ting billigt.
Hvis man har tid og energi kan der spares rigtig mange penge på den måde Jeg er begyndt at købe mere og mere i Lidl efter vi har fået sådan en i nærheden. før det var Aldi min favoritbutik. Når jeg er doven bli’r det føtex.[/QUOTE]
Jeg skal helst sikkert også se om jeg kan runde en Føtex lige inden lukketid den sidste dag på ugen. Det er heldigvis lidt nemmere at komme til. - Tak for det tip også.
Dem har jeg nogle stykker af og de er pænt store, man skal bare være opmærksom på, at låget ikke sidder særlig tæt … der er indbygget et ‘‘klick’’-låsesystem, men det virker ikke særlig godt