Ups, Smut og Hovsa

Ja, det er noget af et gab hun har :tihi:

[QUOTE=Barky;1032937]Unni Upsadasse

Sally Smut

Holly Hovsa

De er SÅ skønne Lisbeth…!! :D[/QUOTE]

Jeg har lige besluttet at det er navnene …næsten :smiley:

Unni Ups
Sally Smut
Og Holly Hovsa :høhø:

Jubiiii…!!! Så vinder jeg en hvalp ik? :tihi:

Jo…eller 3 :høhø:

Arh arh… Jeg nøjes bare med en hvis det er… :klapper:

OK…man er blevet nøjsom :høhø:
De er ellers så nemme…lige nu ihvertfald…de sover og patter bare…de har ikke engang øjne endnu :thumbdown:
Sidste gang var de ca 16 dage før de fik øjne og der bare skete lidt med dem…der er nu mere krudt i en kattekilling :høhø:

G Du har en pointe… Jeg plejer ikke at lade arter være “alene” herhjemme typisk… Sidst endte det jo med at katten troede (og stadig tror!) at den er en petit lille ilder.

Kan godt forestille mig at hundehvalpe er ret nemme i startfasen… Indtil at de får øjne, stemmer og ben at gå på. :tihi:

[QUOTE=Barky;1035248]G Du har en pointe… Jeg plejer ikke at lade arter være “alene” herhjemme typisk… Sidst endte det jo med at katten troede (og stadig tror!) at den er en petit lille ilder.

Kan godt forestille mig at hundehvalpe er ret nemme i startfasen… Indtil at de får øjne, stemmer og ben at gå på. :tihi:[/QUOTE]

:høhø:
Her troede kaninen jo også at den var en kat indtil den fik en artsfælle…hi hi

Ja…og så er der lige det med hvalpe…de bruger ikke kattebakke :uha:
Men…uhyggeligt nok…Bibi slikker alt op…med største velbehag…også når de er blevet store :surrender1:…men…det skal nu vaskes rent af mig alligevel…men det er nu kun en meget lille tår de størrelser kan levere

Hun er virkelig en mor med stort M den der Bibi…! Respekt…

Ja…det må man sige …godt jeg er menneske OG Pampers er opfundet :høhø:
Tænk sig hvis vi menneske…nej…jeg kan ikke holde ud at tænke tanken :uha:

Tak for mad…siger jeg bare…

Jeg håber håber håber at du holder hvalpenus og jeg kan få et lift med fra KBH denne gang…!!!

Det må jeg få gjort denne gang…de er virkelig en oplevelse værd når først de kommer igang de små :hjerte::hjerte::hjerte:
Og nu bliver det jo forår…jo, jeg må tage mig sammen til det. :slight_smile:

Jeg har i dag fået en mail med foto af Limbo, nu Torres, fra Bibi’s sidste kuld. :slight_smile:
Det får jeg så tit og jeg bliver så glad. :smiley:
Han er så højt elsket i sin nye familie…i dag var der lige en besked mere, den var fra deres datter som havde sagt…det er den bedste gave jeg nogensinde har fået…ja, så bliver man altså glad :hjerte:
Lige et foto af ham…kan I huske ham den lille brune med den hvide halespids…jo ikk’ os :hjerte:

:smelter:

Nuuuuuuujjjj de er søde!! :wehuu:

Og hold så op med at vise flere billeder af dem - jeg bliver jo hvalpe-skruk!! :inlove:

Tillykke med upserne - og sikke skønne navne! :thumbup:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;1035695]Nuuuuuuujjjj de er søde!! :wehuu:

Og hold så op med at vise flere billeder af dem - jeg bliver jo hvalpe-skruk!! :inlove:

Tillykke med upserne - og sikke skønne navne! :thumbup:

/Mette[/QUOTE]

Tak :slight_smile: