Vanilla har født

Mange gange TILLYKKE Sine :slight_smile: Og selvfølgelig Vaniila også :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig til at se billeder af dem og følge dem når de blir ældre :smiley:

(Den lille skal du ikke være bekymret for. Min den blåtabby vejede 62 g. da hun kom ud. Og hun lever i bedste velgående, som du jo ved :wink: )

Stort tillykke med de 4 bamser -love

[quote=DK*DeLaCour;179611]Mange gange TILLYKKE Sine :slight_smile: Og selvfølgelig Vaniila også :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig til at se billeder af dem og følge dem når de blir ældre :smiley:

(Den lille skal du ikke være bekymret for. Min den blåtabby vejede 62 g. da hun kom ud. Og hun lever i bedste velgående, som du jo ved :wink: )[/quote]

Tak Karina:wehuu:

Ja din skønne dejlige lækre tabbytrold, det var også Hanne huskede mig på, så jeg :kryds: for at den nok skal klare det:)

Hjerteligt tillykke Sine Gry.

Endelig blev det din tur… husk at nyde dem 12-16 uger går ALT for hurtigt :smiley:

Tillykke med de små :wehu:

IIIIHHHHH Stort tillykke med firlingerne Sine:wehu:

Stort tillykke mormor-Sine :wehuu:
Glæææder mig til billeder :wehu:

Til Lykke med Firkløveret . . . glæder mig til at høre mere om dem :inlove: :inlove:

Stort tillykke med firlingerne :-ballon

Håber de alle har det rigtig godt :D:D:D

Stort tillykke med de iyre nye små vaniliekranse :smiley:

Tillykke med mislingerne! -wehuu

Hjertelig tillykke med de små babymisser.
Knus Elin

Tillykke med det flotte kuld søde Sine :slight_smile:

[QUOTE=SineGry;179380]Tusinde tak :slight_smile:

Lis det er mig der ringede for en time siden, bare hvis du undre dig over nummeret :)[/QUOTE]

Nåh, det så jeg godt da jeg kom hjem;-)

Er der noget ringer du og lægger en besked. Jeg fløjter hjem idag fra arbejde og så kører jeg til Virum og afleverer en kat - men det varer forhåbentlig ikke hele aftenen:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;180231]Nåh, det så jeg godt da jeg kom hjem;-)

Er der noget ringer du og lægger en besked. Jeg fløjter hjem idag fra arbejde og så kører jeg til Virum og afleverer en kat - men det varer forhåbentlig ikke hele aftenen:-)[/quote]

Okay tak Lis :wehuu: