Varemodtagelse i Prinsessens husholdning

Fantastiske billeder som altid!
Den seng er sandelig en prinsesse værdi! Den er jo som syet til KUN hende! :wehuu:

Ih, hvor er hun altså bare dejlig og fin!
Det er så sandt at mindre end denne nullerput kunne ikke gøre det! :smiley:
Den er sandelig en prinsesse værdi…gad vist om den osse fås i toben størrelse? :gruble:

[QUOTE=Kimilla;1155426]Fantastiske billeder som altid!
Den seng er sandelig en prinsesse værdi! Den er jo som syet til KUN hende! :wehuu:[/QUOTE]

Mange tak, Camilla. Den kunne kun hun fylde ud… :slight_smile:

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1155437]Ih, hvor er hun altså bare dejlig og fin!
Det er så sandt at mindre end denne nullerput kunne ikke gøre det! :smiley:
Den er sandelig en prinsesse værdi…gad vist om den osse fås i toben størrelse? :gruble:[/QUOTE]

Mange tak, Anemarie. Ellers kan Brita sikkert sy dig én, der er lige så god. Og det går til et godt formål… :klapper:

nå så det var snehvide der blev den lykkelige ejer af den flotte røde seng, nøj hvor den klær smuksakken så godt

Mange tak, Johnny. Ja, Brita pressede jo - og da jeg lige fik kigget nærmere på den, skulle der ikke presses meget… :smiley:

Jeg er ret sikker på, at Brita havde prinsessen i tankerne, da hun syede den smukke seng :smiley:

Den er hende bestemt værdig - og når den så endda er godkendt af Rags, så bliver det ikke meget bedre :ok:

Herlig serie :slight_smile: Hende Snehvide har altså et helt specielt udtryk i ansigtet, ved godt jeg har skrevet det før :slight_smile: og Rags, jamen han er altså bare en flot hankat…

[QUOTE=Eva;1156406]Jeg er ret sikker på, at Brita havde prinsessen i tankerne, da hun syede den smukke seng :smiley:
Den er hende bestemt værdig - og når den så endda er godkendt af Rags, så bliver det ikke meget bedre :ok:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Rags har sågar fået lov at ligge i den - eller måske snarere sneget sig til det… :wink:

Mangte tak, Yvonne. Der er noget “stumfilmstjerne” over hende - måske ikke lige Gloria Swanson, men så i hvert fald Stan Laurel. :klapper:

Eller måske Oliver Hardy?

“That’s another fine mess you got us into, Rags!”