Fantastiske billeder som altid!
Den seng er sandelig en prinsesse værdi! Den er jo som syet til KUN hende!
Ih, hvor er hun altså bare dejlig og fin!
Det er så sandt at mindre end denne nullerput kunne ikke gøre det!
Den er sandelig en prinsesse værdi…gad vist om den osse fås i toben størrelse?
[QUOTE=Kimilla;1155426]Fantastiske billeder som altid!
Den seng er sandelig en prinsesse værdi! Den er jo som syet til KUN hende! [/QUOTE]
Mange tak, Camilla. Den kunne kun hun fylde ud…
[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1155437]Ih, hvor er hun altså bare dejlig og fin!
Det er så sandt at mindre end denne nullerput kunne ikke gøre det!
Den er sandelig en prinsesse værdi…gad vist om den osse fås i toben størrelse? [/QUOTE]
Mange tak, Anemarie. Ellers kan Brita sikkert sy dig én, der er lige så god. Og det går til et godt formål… :klapper:
nå så det var snehvide der blev den lykkelige ejer af den flotte røde seng, nøj hvor den klær smuksakken så godt
Mange tak, Johnny. Ja, Brita pressede jo - og da jeg lige fik kigget nærmere på den, skulle der ikke presses meget…
Jeg er ret sikker på, at Brita havde prinsessen i tankerne, da hun syede den smukke seng
Den er hende bestemt værdig - og når den så endda er godkendt af Rags, så bliver det ikke meget bedre
Herlig serie Hende Snehvide har altså et helt specielt udtryk i ansigtet, ved godt jeg har skrevet det før
og Rags, jamen han er altså bare en flot hankat…
[QUOTE=Eva;1156406]Jeg er ret sikker på, at Brita havde prinsessen i tankerne, da hun syede den smukke seng
Den er hende bestemt værdig - og når den så endda er godkendt af Rags, så bliver det ikke meget bedre [/QUOTE]
Mange tak, Eva. Rags har sågar fået lov at ligge i den - eller måske snarere sneget sig til det…
Mangte tak, Yvonne. Der er noget “stumfilmstjerne” over hende - måske ikke lige Gloria Swanson, men så i hvert fald Stan Laurel. :klapper:
Eller måske Oliver Hardy?
“That’s another fine mess you got us into, Rags!”