Vi føder

Stort tillykke med killingerne.
Ja, der er sørme gang i fødslerne i øjeblikket.

Du er nøjagtig ligeså nysgærrig som mig! :lol:

Jeg har siddet i telefonen og sagt, hvad køn er de og hvad med pelsen og og og :tihi:

Er spændt på hvor mange der kommer jeg tipper på 7 … for der kan sagtens ha gemt sig en enkelt på det røngtenbillede :stuck_out_tongue:

/Mette[/QUOTE]

Nysgerrig?? Moi?? :uha: :tihi:

Aj, men helt ærligt - det er sgisme da SÅ interessant og spændende med alle de spøjse små pelse… :slight_smile:

Tillykke med de 5 små babymisser :flag:
:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!! Siamissesaffronker!!! :hjerte: VIL HAAAA… sørg for at barbere dem!!!

og kom så med den sidste OG billeder!!!

sidste dødfødt i nat :frowning:
og hun fatter ikke et klap af det hele så jeg fodrer indtil hun fatter det. SUK

Det gør mig ondt med den sidste :lys:

Jeg håber, at hun snart tager sig af sine killinger :kram:

det viser sig at der har været 7… har lige tømt bakken og der lå en siam, stadig med hinder på.

Tillykke med killingerne.

Tillykke med det store kuld, synd med de sidste 2…men 5 er nu ganske pænt antal…håber mormissen kommer på bedre tanker og tager sig af de små

Tillykke med alle 5 :flag:
Det gør mig ondt med de sidste.
Håber og krydser fingre for at hun vil tage sig af dem snart :bebe::kryds:

Måske det var fordi hun ikke var “færdig” at hu ikke fattede det? Håber det går bedre nu.

Uh det lyder helt som da Ylle fik Bøv… det med ikke at fatte det. Vi vidste bare ikke hvad vi ellers sku’ gøre så det blev til at knappe killingen på og så holde dem begge to. Det var tre lange uger indtil de fattede det selv >_<

Jeg håber ikke du skal agere fodermor ret længe! Men i betragtning af at siam skulle forestille at være en intelligent katterace :dokdok: Så er de godt nok somme tider snot dumme :tihi:

Stort tillykke med de 5 mislinger, glæder mig til billeder af de små :hjerte:

Synd, at de to sidste ikke klarede det, men nu krydser jeg alt for at mormissen får interesse for sit femlingekuld. :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;864241]Måske det var fordi hun ikke var “færdig” at hu ikke fattede det? Håber det går bedre nu.

Uh det lyder helt som da Ylle fik Bøv… det med ikke at fatte det. Vi vidste bare ikke hvad vi ellers sku’ gøre så det blev til at knappe killingen på og så holde dem begge to. Det var tre lange uger indtil de fattede det selv >_<

Jeg håber ikke du skal agere fodermor ret længe! Men i betragtning af at siam skulle forestille at være en intelligent katterace :dokdok: Så er de godt nok somme tider snot dumme :tihi:[/QUOTE]
Hehe Trekkie… du skriver så underholdende nogen gange :wink:

Kira, tillykke med familieforøgelsen :ok:. Der er vist noget i luften derovre i Jyllands land :slight_smile:

Så fik “Farmor” jo ret alligevel - der vár 7 stk’s :stuck_out_tongue:

Nå 5 er nu rigeligt for en lidt nervøs førstegangs mor, så selvom det er ærgeligt med de to som ikke klarede den, så er det nu nok ok at Safir ikke skal have mere end de 5 :slight_smile:

Farmor kan melde 5 store fine mislinger - den røde er meget korthåret og SÅ fiiin! Og flere af de andre har noget fint tyndt pels og er næsten hårløse på hovederne :wink:

Og jeg har fundet Kiras “beholder” allerede - der ér nemli kun én pige (med mindre jeg tager fejl :cool2: )…

Og der ér faldet ro over gemytterne nu - Safir skulle bare lige ha tid til at finde ud af hvad der foregik - og så ha sin vilje med hvor killingerne skulle være :wink:

Nå men et blik ind i hulen fra i middags, så således ud:

Skønne skønne babisser :slight_smile:

/Mette

Gratulerer, Kira ( og farmor Mette) :smiley:

Hvor trist med de 2 dødfødte…:frowning:

Men godt at se, at mor ligger i hulen med de små - så har hun fattet, hvordan man ‘gør’ forhåbentligt? :slight_smile:

(Og iiiih, hvor vi glæææder os til at se nogle nærbilleder af de dejlige unger!) :slight_smile:

Tillykke med de små :slight_smile:
Synd at i mistede 2 :frowning:

tak allesammen -

det går godt nu og alle har også taget på og freden har indfundet
hurra for mette !!! et at komme og babysitte, og så også få styr på tropperne er bare endnu bedre !!!

Jeg gentager lige mig selv, men HURRA! Hvor er det bare godt at der er fred og idyl i fødekassen nu :juhu: