"Vi" venter os vist

Stort tillykke Annie :smiley: - Hvor dejligt !

Nej, så dejligt! Tillykke med det - glæder mig til at følge mislingerne :hjerte:

Stort tillykke…Glæder mig til at se de små, når de kommer…

Tusind tak for de søde ord allesammen :slight_smile:

Tillykke med det kommende kuld :slight_smile: Jeg troede ellers, det var en anden, der var far til kuldet, men du ombestemte dig jo nok :wink:

Ja, mega tandpine kom lige i vejen for den lange køretur :frowning:

Aaliyah viser maven frem :hjerte:

awwww sikke en fin mavse :slight_smile:

årh dem glæder jeg mig til at følge. Sidde og savle over de lækre killinger på skønne billeder.
Stort tillykke med det kommende kuld :hjerte:

Den mavse gad jeg godt lægge øret til… :hjerte:

Stort tillykke med det Annie. Det bliver spændende hvad der kommer

Min pige venter killinger omtrænt samme tid som din pige.
Og min pige har også tager de 600g på

Tak allesammen :slight_smile:

I dag er det 6 uger siden Aaliyah blev kørt op til hankatten, og hun har nu taget 800 gram på :thumbup:

Hvor er det spændende -og sikke nogle smukke katte, det kan da kun blive nogle skønne killinger!

:wehuu: Hvor er de dog bedårende de forældre… Ja jeg må os sige stakkels killinger, at skulle leve op til så smukke nogle udseender, men er 100% sikker på killingerne kun er endnu mere lækre !! :hjerte:

[QUOTE=DK Thomani;973158]Tak allesammen :slight_smile:

I dag er det 6 uger siden Aaliyah blev kørt op til hankatten, og hun har nu taget 800 gram på :thumbup:[/QUOTE]

Nåhhh det bliver sjovt at se om Aaliyah og Bititi venter lige mange killinger, for Titi har også taget 800 g på

Ja, det bliver spændende :slight_smile:

Aaliyahs mor fik i sine 3 kuld henholdsvis 5, 6 og 8 killinger og jeg har hørt at hankatten også laver generelt store kuld. :slight_smile:

Hvornår kan disse smuksakker forventes? :wehuu:

Aaliyah har termin den 23. november :slight_smile:

Hvor spændende Annie :slight_smile:

Hjertelig tillykke med “jeres” omstændigheder :slight_smile:

Knus Gitte