Lige da jeg flyttede hertil var der en hvid kat, som gik efter den voksne hare der var her før den som er her nu…
Den efterlod en bar plet på haren.
Den er dog flytter væk, så det kan ikke være den, og den hare der er der nu er heller ikke den samme…
Simba jagter også gerne haren hvis jeg ikke lige når at se den, før han gør, når vi er ude og gå tur.
Haren ligger jo tit stille og halvsover på græsplænen.
1 Synes om
Det skal dog siges at Simba ikke har fået fat i haren, da haren opdager ham ret hurtigt.
1 Synes om
Her til morgen var der 2 hare ude på græsset og den ene løb pludselig efter den anden med ørerene nede og tænderne forrest, så tror efterhånden det er sår efter slåskamp med en anden hare (jeg nåede ikke at se om det var “min” hare der blev jagtet, da de havde den anden side til 
1 Synes om
Den ene kom tilbage, tror det er den anden hare, da den ser lidt yngre ud, men igen den forkerte side vendt mod mig 
5 Synes om
Vi har altid en ret stor harebestand her, og det du beskriver lyder som helt almindelig hareadfærd og som sagt har jeg aldrig set harer med lignende skader - eller skader i det hele taget - til følge.
Men who knows - jyske harer er måske bare mere voldsparate og/eller tyndhudede end sjællandske… 
3 Synes om
Jeg kan ikke helt finde ud af om det er haren med skaden eller en anden 
Men denne hare mente det var badetid inden den spiste lidt 
5 Synes om
Jeg har ændret overskriften og vil forsøge kun at poste billeder af haren/harene i denne tråd 
1 Synes om
En morgenfrisk hare.
Tror det er den der plejer, men hvor den er helet noget mere 
Tror jeg vil kalde den Peter (Efter Peter Kanin) selvom jeg ikke ved om det er en han eller hun. Og jeg godt ved det ikke er en kanin (bor desværre for langt nord på til vilde kaniner
)
3 Synes om
Okay, jeg giver op, nu hedder er bare Peter alle sammen 
Den ser ikke ud til at være den med skaden 
5 Synes om
Så har en af Peter’ne været forbi igen 
6 Synes om
Peter hygger sig under træet
6 Synes om
Jeg håber, han forstår at tage sig i agt for robotten 
2 Synes om
Det gør den