Wijelo har passeret de 1000 indlæg

[QUOTE=Wijelo;954312]Det var da en ultrakort afstemning…
Jeg er ked af at afstemningen allerede er slut, da jeg klart havde foretrukket et af de tre sidste navne.
Men 18 personer har gidet at stemme og så må jeg jo accepterer et lidt kedeligt og intetsigende navn. Æv når der var andre meget bedre og jeg selv havde givet så meget input til tråden.
jeg er meget mere end en læsehest så jeg er faktisk lidt ked af tilnavnet.[/QUOTE]

Jamen så laver vi da bare en omstemning ud fra de sidste tre :slight_smile:

Det synes jeg er i orden - det er da trist at få et tilnavn, man ikke bryder sig om.

1000 tak :thumbup:- jeg har selv tilladt mig at stemme :tihi:

På det sidste forslag - :ups:

[QUOTE=Wijelo;954389]1000 tak :thumbup:- jeg har selv tilladt mig at stemme :tihi:

På det sidste forslag - :ups:[/QUOTE]

Det var da sjovt, for det har jeg lige stemt på. :slight_smile:

EDIT…der er stavefejl i det første ord…det hedder Kokkererende :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;954312]Det var da en ultrakort afstemning…
Jeg er ked af at afstemningen allerede er slut, da jeg klart havde foretrukket et af de tre sidste navne.
Men 18 personer har gidet at stemme og så må jeg jo accepterer et lidt kedeligt og intetsigende navn. Æv når der var andre meget bedre og jeg selv havde givet så meget input til tråden.
jeg er meget mere end en læsehest så jeg er faktisk lidt ked af tilnavnet.[/QUOTE]

super at du siger til :slight_smile: det skal helst være et du er glad for…

[QUOTE=Wijelo;954312]Det var da en ultrakort afstemning…
Jeg er ked af at afstemningen allerede er slut, da jeg klart havde foretrukket et af de tre sidste navne.
Men 18 personer har gidet at stemme og så må jeg jo accepterer et lidt kedeligt og intetsigende navn. Æv når der var andre meget bedre og jeg selv havde givet så meget input til tråden.
jeg er meget mere end en læsehest så jeg er faktisk lidt ked af tilnavnet.[/QUOTE]

Der er desværre ikke ret mange der stemmer… sikkert også derfor at der her for nylig var tråden om hvorvidt vi skulle fortsætte med tilnavne.

Jeg kan kun selv opfordre andre til at stemme

[QUOTE=Vipstøsen;954650]Der er desværre ikke ret mange der stemmer… sikkert også derfor at der her for nylig var tråden om hvorvidt vi skulle fortsætte med tilnavne.

Jeg kan kun selv opfordre andre til at stemme[/QUOTE]

ahh - 28 stemmer… det viser i hvert fald en signifikans :smiley:

ja, det må man sige :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:Jaa hvor er jeg glad :tihi:

Jeg havde slet ikke luret at afstemningen var kommet på før i går :ups:

Men nu vil jeg være mere opmærksom på tilnavns-trådene fremover, så jeg også får stemt. Og jeg forsøger virkelig at komme på forslag til tilnavne, men jeg er ikke så skarp for tiden :tihi: