Burde sådan en første august går i haven, har også været det men tager lige nogle små pauser og nyder vejret
I dag står den på hot Stone massage og en tur i spa.
Lyder godt, det der hot Stone massage, det har jeg længe haft lyst til og prøve
Er det godt?
Jeg skal nok melde tilbage. Har aldrig prøvet det før, men det lød godt og ville gøre noget godt for mig selv. Så nu prøver vi og så må vi se.
Håber det bliver så godt for dig
Prøv at gnide noget vegetabilsk olie på, det kan nogle gange hjælpe med at høre skriften mere tydelig
Tak det husker jeg til en anden gang
Hotstone massage:
Jeg havde bestilt 25 minutter på bagsiden af kroppen. Der var også mulighed for full body, men da jeg godt kan blive meget overvældet af at blive rørt ved, bestilte jeg den lille variant.
Hun startede med at lægge håndklæder over mig og lægge varme sten på min ryg. De gav en god tyngde, men mærkede ikke meget varme fra dem lige der. Så flyttede hun håndklæde på først det ene ben og masserede mig med olie og varme sten. Og så det andet ben. Og så ryg, lænd, skuldre og nakke. Og til sidst lidt skulder og nakkemassage uden sten.
Det er en wellness massage, så det kommer ikke sådan i dybden, men varmen fra stenene og (for mig) det faktum at det mest var sten frem for hænder der rørte mig var rigtig rart og jeg føler at varmen var med til at løsne lidt mere end jeg havde forventet i betragtning af at det på intet tidspunkt gjorde ondt.
Men hvis man er ude efter at få masseret skavanker ud og sådan, så er det nok ikke hot Stone massage man skal vælge.
Men virkelig rart og afslappende.
Jeg er positivt imponeret, for snart et år siden, mistede jeg en af mine disc golf discs, som jeg var ved at være glad for, da kæresten og hans venner havde lånt mine, for at vennerne kunne prøve Disc Golf og kæresten ikke havde nok discs til dem alle tre, men i dag fik jeg pludselig en sms, fra en der havde fundet min disc et eller andet sted derude, og havde tydet mit telefonnummer under alt mudret
Selvfølgelig havde de erstattet den de mistede, men det lykkedes os ikke at finde en helt tilsvarende, så jeg er meget positiv over, at den kom hjem efter så lang tid
Det er hårdt at få en mail fra Alzheimerforeningen, hvor den person de bruger til at fortælle historien om at leve som pårørende til Alzheimers er én, man har kendt siden hun var max. 10 år gammel. Hendes mor er max. 5 år ældre end mig og blev diagnosticeret, før min far døde for ca. 3 år siden
Så kommer det virkelig tæt på
Jeg aner ikke, hvad du snakker om - oplys mig
Men godt du fik dimsen igen - selv om jeg altså ikke aner hva det er
Det er en mellem ting imellem frissbee og golf i luften
Her er 4 min der bliver det vist @Eva
Takker @Beimis -har aldrig hørt om det, så ikke sært, jeg var på bar bund
Jeg have også været på bar bund, hvis jeg ikke tilfældigvis havde læst om det
Men har en bror der har prøvet det i år, han siger det er virkelig sjovt
Det er en rigtig modbydelig sygdom
Ikke at nogle sygdomme er rare, men her er der absolut intet håb.
Det går kun den forkerte vej,det er bare et spørgsmål om hvor stærkt det går
Jeg kan ikke give en bedre beskrivelse end Beimis har givet
Det er en eller anden blanding mellem golf og frissbee bortset fra at jeg efterhånden har lært at man absolut ikke må kalde en disc for en frissbee fordi, det er to helt forskellige ting iflg. dem der virkelig går op i det
Det er en frygtelig sygdom, min eks svigermor hade det også