1 år i helvede

… hvis I spørger Gimpen, Miden og B’erne :S
I går var der et år siden Brita dukkede op med Pestilensen og forandrede vores liv … og ikke nødvendigvis til noget bedre :besvimer:
Herhjemme har vi nu tidsangivelse der hedder: Før/Efter Spotty :cool:
Spotty selv er dog heldigvis ligeglad med at de andre ikke kan lide ham:

Hvor er det et herligt billed af ham!!! :hjerte:

Sp’Aby overload :lol:

Er det virkelig allerede så længe siden, du fik den lille ballademager? :slight_smile:

Jeg kan huske, vi havde en lang snak om problemkatte på TICA-udstillingen (i Givskud?). Du havde problemer med Spotty, og jeg havde problemer med Bassen. Jeg kan så trøste dig med, at jeg også stadig har problemer med Bassen :høhø: Eller - problemer er måske så meget sagt, men ren idyl er det heller ikke med ham og Magic.

[QUOTE=galath;971910]Er det virkelig allerede så længe siden, du fik den lille ballademager? :slight_smile:
[/QUOTE]

Jep! http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?35028-Hovsa-!

Og hvor har mange af de ting jeg skrev der, bare vist sig at være forkerte :S

[QUOTE=Skattekat;971896]…
Spotty selv er dog heldigvis ligeglad med at de andre ikke kan lide ham:

[/QUOTE]

Selvfølgelig er han ligeglad - han ved jo, at mor elsker ham højt og ikke vil undvære ham :hjerte:

Nogen gange kan et stort selvværd være et problem…for de andre.
FY, Spotty du skal være sødde ved de andre mis.
Den dag du får lavet en indhegning/løbegård er jeg sikker på problemet bliver minimeret

Han er da nuser-lækker :hjerte:

:slight_smile:

Han er altså fin, og tiden ja den flyver vist også for dig.

Selvfølgelig gør hun det … set med menneskeøjne er han jo en herlig kat, sjov, kontaktsøgende, kærlig og monster kælen :inlove:

Tillykke med jubilæet, smukke Spotty.
Håber, jeg når at møde dig, men ellers har du min velsignelse til at flytte ind her den 7. december 2021. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[QUOTE=FinnFrode;971995]Tillykke med jubilæet, smukke Spotty.
Håber, jeg når at møde dig, men ellers har du min velsignelse til at flytte ind her den 7. december 2021. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Nu skal de ikke være fjollet Deres Højhed … hvad skulle dog forhindre Dem i at være tilstede den dag ?

:pote: Spotty

[QUOTE=Skattekat;971999]Nu skal de ikke være fjollet Deres Højhed … hvad skulle dog forhindre Dem i at være tilstede den dag ?

:pote: Spotty[/QUOTE]

Af hjertet tak, unge mand. Jeg skal gøre mit yderste, for pligten frem for alt. :slight_smile:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[QUOTE=FinnFrode;972027]Af hjertet tak, unge mand. Jeg skal gøre mit yderste, for pligten frem for alt. :slight_smile:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Gud bevare Høje Taastrup.

[QUOTE=kamikaze;971961]
Den dag du får lavet en indhegning/løbegård er jeg sikker på problemet bliver minimeret[/QUOTE]

Det tror jeg helt sikkert også på :smiley:

Og indtil da må han “nøjes” med at være højt elsket af sin moooar :hjerte::hjerte: for skøn - DET er han!

:lol:

Sikke han hygger sig kommer han med til tica showet i år :slight_smile:

Nope, han kommer ikke på flere udstillinger :slight_smile:

Sikke han hygger sig :slight_smile: er sikker på at han selv synes han er den lækreste i huset og at de andre bare er misundelige :slight_smile:

Hvor er han skøn :hjerte:
Og tillykke med det første år i helvede :klapper: