1 dag tilbage (i fred og ro)...!

SÅ er det i morgen, at hende her pelsbolden flytter ind her i det ellers så rolige hjem hos Louis og mig:

Hold da helt fast hvor jeg glæder mig! Gad vide hvad Louis siger til det - det bliver noget af en overraskelse for ham :uha: :høhø:

Men lige nu - lige nu - nyder jeg bare den sidste dag i :hjerte: [COLOR=plum]fred[/COLOR] og ro :hjerte: med Louis-drengen, inden det hele går op i kaos og killingestreger fra i morgen af og på ubestemt tid…! :yatta::breakdance::weee:

Hvor er hun dejlig - stort til lykke med hende. Skønne billeder.
Håber hun falder godt til og, at du trods alt kan få nogle gode stille nussestunder, med Louis-drengen.
Mvh
Yvonne

Tillykke med hende, hun ser rigtig sød. Mon ikke hun og Louis hurtig bliver gode venner :slight_smile:

Hvor SPÆNDENDE! Tillykke og held og lykke med sammenførslen :slight_smile:

Jeg skal over og besøge hendes forældre, søskende, onkler og tanter på fredag :smiley:

[QUOTE=Tine M;658679]Hvor SPÆNDENDE! Tillykke og held og lykke med sammenførslen :slight_smile:

Jeg skal over og besøge hendes forældre, søskende, onkler og tanter på fredag :D[/QUOTE]

Er det rigtigt? Bare på besøg, eller kigger du på birma-killing? :love2:

Ih hvor spændende :juhu:
Jeg glæder mig til at høre om sammenførelsen :smiley:

Bare på besøg… :slight_smile: Skal rundt og “opleve” lidt forskellige racer :slight_smile: :slight_smile: Hun har alligevel ingen hankillinger ledige, så det er ikke så farligt/fristende :smiley: hvilket nok er meget godt :wink:

Så er det jo lige før… Spændende, ikke? Men det skal nok gå. :slight_smile:

Dejlig er hun i hvert at kigge på, den lille chokoladeknap. :hjerte:

Uhhhhh og dagen går bare såååååååååååååååååååååååååå langsom :slight_smile: I morgen bliver en dejlig dag :slight_smile: