10 hurtige

som i måske ved så er IK og KV inviteret til at deltage med katte i Rødovre Centrum i den kommende Weekend, og jeg skal afsted med alle mine katte:høhø:, så kig endelig forbi, de er så klar til en omgang seriøs nus.
I den forbindelse har Anja fra KV, lavet en fin skabelon til at hænge på burene: 10 hurtige:

en ganske god til så kan folk i ro læse kattenes historier, så ideen er hermed givet videre hvis nogle ønsker at bruge den :slight_smile:
Skabelonen kan sendes hvis det ønskes

Super flot :ok:

jeg tænkte at det måske var en ide at bruge denne på Hittekats udstilling, logo kan blot skiftes ud med et andet :slight_smile:

Den er rigtig fin :smiley: Jeg ville som tilskuer og gramser elske lige at læse lidt om katten :smiley:

Supreme Grand Master Cæsar - Det lyder godt nok af noget :smiley:

Tænkte lige det samme mht Hittekats udstilling. Kunne da være sjovt med små ark på burene - både om Hittekatte, omplaceringskatte og alle de andre :slight_smile: Jeg ville elske at gå og læse sådan nogen :smiley:

Så må vi håbe, Brita får øje på denne tråd :slight_smile:

Ellers må en jo bare gøre Brita opmærksom på denne tråd :slight_smile:
Ja folk kan netop godt lide at kunne læse lidt om de enkelte katte i fred, vi andre slippe så for at svare på de samme spørgsmål ca 1 mio gange :slight_smile: og kan hoppe videre til den mere seriøse del af samtalen.

[QUOTE=cæsar;1232808]Ellers må en jo bare gøre Brita opmærksom på denne tråd :slight_smile:
Ja folk kan netop godt lide at kunne læse lidt om de enkelte katte i fred, vi andre slippe så for at svare på de samme spørgsmål ca 1 mio gange :slight_smile: og kan hoppe videre til den mere seriøse del af samtalen.[/QUOTE]

Som: Hvornår flytter Cæsar hjem til mig? :fløjte:

Egentligt syns jeg også den slags info ku være fedt på en normal udstilling - elsker når folk i det mindste har et navneskilt oppe, så man kan se ‘hvem’ man kigger på :slight_smile:

pas på hvad du ønsker dig, Cæsar har nogle særdeles veludviklet smagsløg (læs han er kræsen) ud over det sædvanlige, Han er i stand til at smage forskel på holistic tun og alm tun, om det er kødkvæg (kan godt spises) eller malkekvæg (kan ikke spises) i han kattemad. Hvad Cæsar ikke spiser, kan der skrives tykke bøger om.

den er til fri afbenyttelse :slight_smile:

haha… Så må du hellere beholde ham :wink:

Det blev så ikke Brita, der så opslaget - men mig - og pudsigt nok bestemte vi allerede for et par måneder siden, at alle hittekatte skulle have en historie på deres bur.
Og lige netop i aften sidder jeg og skriver på historierne :slight_smile: - så jo historierne kommer på Hittekats hobbyudstilling.

jamen så må det jo være en rigtig god ide :slight_smile:
vi hænger dem på alle burene, både nuværende og de forhenværende internatkattenes.

Det er en supergod ide, og en rigtig fin og informativ seddel :ok:

Super fin idé :slight_smile:

“Jeg kom på Inges Kattehjem. Tænk jer engang, at det skulle over en kat som mig! Menmin forrige var blevet meget syg, så der kunne jeg forsætte med at bo.Der var slet ingen, som ville have mig - en kat i sin bedst alder, 3 år.”

Mon der mangler et “ikke” i 3. linje? :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1232926]Super fin idé :slight_smile:

“Jeg kom på Inges Kattehjem. Tænk jer engang, at det skulle over en kat som mig! Menmin forrige var blevet meget syg, så der kunne jeg forsætte med at bo.Der var slet ingen, som ville have mig - en kat i sin bedst alder, 3 år.”

Mon der mangler et “ikke” i 3. linje? :)[/QUOTE]

Og “ejer”

Der kommer nemlig fire hittemis. Simba 49, Savannah 48, Savannah 51 og Savannah 63. Simba 49 er der en så fin historie om, som jeg har haft med en masse gange i hittekattestanden på Jyraks udstillinger, og de tre andre har Susanne, de nye ejere og jeg sat sammen. Så sent som i formiddag mødte jeg 48’s ejer foran biblioteket og jeg fortalte hende, hun gerne måtte maile Susanne hvordan det nu var at leve med en Savannah. Smilla som katten nu hedder er også en man kan skrive en del om, for hun er både opfindsom og fræk som en slagterhund (kat)

Cæsar er jo ikke PER i fife når han er tavleløs :?
Har altid et burkort til hobbyudstillinger selv med lidt om katten:)

Det er en rigtig god ide :slight_smile:
Og hvor er det fint skrevet om flotte Cæsar :hjerte: