1000 tak til Kattegale.dk

Hvor er det bare flot at I har samlet 2000kr ind til FIP :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Vi blev bare RIGTIG glade og MEGET overrasket over jeres donation!!!
Lene Tøner have selvfølgelig telefonsamtale med Susanne Wehnert i dag og hun syntes at det var super dejligt og flot at I havde samlet så meget ind ved salg af t-shirt.
Hun bad mig skrive og takke jer mange gange, nu hvor jeg var oprettet herinde i forvejen…

Jeg kan afsløre for jer som ikke var på udstillingen i dag at FIP rafflen og jeres indsamling har samlet 86.918kr ind i år 2008 hvilket er rekort :slight_smile:

endnu en gang tak tak tak… :slight_smile:

-wehu-wehu-wehu
Hvor er det dejligt at høre at alle donationerne er faldet i god jord -thumbs
Giver da sørme gerne 25 sølle kroner for at støtte så godt et formål!
Tak til Gitze og teamet bag for at komme på sån en god ide, og tak til jer for at formidle donationerne videre -thumbs
Og tak til alle som har kunnet undvære 25 kr til at støtte det super gode formål!
-wehu-wehu-wehu

-respekt

Synes det er fedt, at vi i Danmark formår at samle så stort et beløb -thumbs

Og naturligvis også flot af Kattegale!

Hvor er det bare flot gået -thumbs

Det var et stort øjeblik at overvære Bette Lind overrække og fortælle om jere bedrift herinde på kattegale -wehuu

Jeg følte mig i den grad stolt, af os alle -wehu -wehu -wehu

Kan kun sige Miss T hvor ville jeg ønske du havde været der -wehuu

Dejligt at høre.
FIP rafflet er altid værd at støtte, og jeg tager hatten af for ildsjælene bag det. Dejligt at I gør sådan et stort arbejde.
Så jeg tror mindst lige så meget, at det er os katteejere der takker jer!

Ih, hvor er det fint. Rigtig dejligt formål at støtte, synes jeg :slight_smile:

Tak for roserne :slight_smile:

jeg er rigtig glad for at så mange har villet være med :slight_smile:

Vi har stadig en del t-shirts hvis nogen er interesseret - i alle størrelser :slight_smile:

Jeg ville også gerne have set overrækkelsen… jeg er bare glad for at det var så fint et beløb !!!

-kramer til alle der købte t-shirts… håber vi også kan sælge resten så vi også har et beløb til dem i 2009 :slight_smile:

Hvor godt. Ja jeg køber gerne en t.shirt eller 2 i 2009 for at støtte et godt formål.