I forbindelse med deres kampagne for 12 ugers-reglen har IK fået fremstillet et lille antal streamere til bilen. Man kan få én fremsendt sammen med et girokort på portoen ved at skrive en mail til IK. Eller man kan besøge Glostrup-afdelingen og få en gratis. Efter den 18. maj kan man også være heldig at få én i de andre lokalafdelinger - men de modtager ikke ret mange hver, så man skal være hurtig
Læs mere her (henvisningen er til Facebook, for jeg kan ikke finde det på deres website. Beklager).
Inden længe kan man købe (for et lillebitte symbolsk kattevelfærds-beløb) de omtalte streamers i hittekattestanden…og de må siges at være ikke så ringe endda. Ikke nok med man støtter BÅDE IK’s hittemis OG mine men man sender også prtæventive og fine signaler rundt hvor man kommer frem ved man har en streamer på dyttebilen. Min bil skal være den første der støtter den gode sag og min gemal’s er også tvangsindlagt til det gode formål.
Jeg har fået lov at få de sidste de har så jeg regner med at have nogle få med til MVK’s hobbyudstilling d. 26. august. Om det nye optryk når at komme frem inden Vamdrup ved jeg ikke, men nåes det så kom og kig og køb en streamer. :juhu:
Håber at du har nogle med til Vamdrup, for så skal jeg have et par stykker.
Igen fandt de jo for unge killinger, på Vorbasse. Vi må snart få forklaret folk, at killinger skal være mindst 12 uger
Håber at du har nogle med til Vamdrup, for så skal jeg have et par stykker.
Igen fandt de jo for unge killinger, på Vorbasse. Vi må snart få forklaret folk, at killinger skal være mindst 12 uger, før de flytter fra deres mor.
Jeg får nogle stykker tilsendt inden MVK’s udstilling og skal nok tage dem med. OM det nåes at lave nye til Vamdrup ved jeg ikke, for IK er i gang med at lave et nyt oplag (eller hvad det nu hedder når det gælder streamers)…men nåes det IKKE til Vamdrup er der jo Vissenbjerg.
Så skal jeg have en ny. Jeg fik selvfølgelig ikke sat min ordentligt på, så der kommer vand ind under den. Håber, den holder så længe.
Har i øvrigt sat den på bagenden af bilen. Tænker, det er der, flest vil se den, når de enten kører bag ved mig, holder bag ved mig i lyskryds etc. eller går forbi bilen, når den holder på en parkeringsplads.
1 bagpå og en på hver fordør er optimalt. Mine magneter med hittekat.dk jeg har på mine fordøre ser rigtig mange og jeg er også lidt opmærksom på hvordan jeg holder. Så vidt mulig yderst i en række parkeringsbåde og når jeg holder ved biblioteket (når jeg er på arbejde) holder jeg ofte yderst så så mange som muligt kan se reklamen ude fra torvet.
Jeg har mailet IK, OM det ikke var en god idè at sætte MINDST ind i teksten når nu de skal lave et ny portion streamers. For jeg syntes Lis har fat i noget rigtigt i hvad hun skriver
Da jeg mødte på arbejde idag lå en fin kuvert med 3 streamer til bilen. Og de er bare SÅ fine og informative.
Lisbeth, jeg lægger 1 til side til dig.
Håber så de næste IK laver når at blive færdige til Vamdrup…og ellers må der ventes til Vissenbjerg.
De er i hvert tilfælde det hele værd for de er bare SÅ flotte. Der står også noget med det er vedtaget ved lov, så folk der ser streameren kan fatte alvoren…det er rigtigt godt