2 år med kat

I dag er det to år siden Nobby flyttede ind - og sikke to år det har været :uha: Havde dengang ALDRIG troet på, at vi ville få 4 - FIRE - katte :uha:

Så jeg tænkte det skulle fejres med en bette billedkavalkade af drengene fra det sidste stykke tid :tihi:

Først dagens mand i skysovs - nysgerrig og fin som altid :hjerte:

I går havde han en meget skuffende oplevelse - han kravlede storspindende op på brystet af den sovende kæreste og der var ingen reaktion :uha: Og nus fra mig var SLET ikke godt nok lige der :tihi:

Om 4 dage er det 1 år siden Jack flyttede ind :uha:

Han hygger helst ovenpå min computer - der er jo intet som at indstille ting forkert :slem:

Og ellers tager han helst slappere andre steder :tihi:

Muffe er nuttet som altid :hjerte:

Dog er han mærket af, at jeg skulle teste kærestens trimmer på ham :høhø:

Tre på stribe :hjerte:

Og så lille Hugo kælepot :hjerte:

Stadig allermindstemanden…

… Som sagtens kan ligge ovenpå klædeskabet :dokdok:

Han hygger gerne i mit skød…

… Men han kan ikke altid være der, som han kunne engang :tihi:

:hjerte:

Det var vist det for nu :slight_smile:

Elsker billeder af din bande :smiley: De er allesammen så skønne :smiley: (Og dejligt nemme at kende fra hinanden :smiley: )

Hvor er de bare lækre:hjerte: Super gode billeder :thumbup:

Jeg forstår hvad du mener :wink: Se bare min 5 :thumbup:

5 farver og 5 “racer”

De ser dejlige ud alle 4:hjerte:
Men Nobbys ansigt med den skønne plet på næsen, har jeg nu aldrig kunne stå for:smelter:

Pas på med det der kastratopdrært, det gjorde vi i mange år. Der kom dog stadig flere til, men stadig kastrater. Men lige pludselig er her også 2 fertile piger, den ene er endda drægtig hun. Så nu blev det pludselig opdrært:surrender1:.
Bare så i ved hvad der venter jer om et par år:tihi:

Dejlige billeder. Jeg husker tydeligt alle jeres overvejelser om, hvorvidt Nobby mon kunne acceptere en anden kat… :smiley:

Det kunne han heldigvis, den dejlige og dygtige Nobby.:hjerte:

Og jeg husker stadig en tråd om Nobby, der lå i kradsetræet og langede ud efter dem. Hvor blev hun mon af, hende pigen der blev skræmt, når katten rørte ved hende :?

:høhø:

[QUOTE=galath;1210869]Og jeg husker stadig en tråd om Nobby, der lå i kradsetræet og langede ud efter dem. Hvor blev hun mon af, hende pigen der blev skræmt, når katten rørte ved hende :?

:høhø:[/QUOTE]

Den situation ville jeg nu stadig være bange for - hvæs og pote med klør mod mit ansigt blir jeg aldrig ok med… Han har bare aldrig gjort det siden vi pillede noget af det kradsetræ ned…

Hvæste han også? Det kunne jeg ikke huske. Så bliver det truende, så det forstår jeg godt.

Jeps, jeg fik hele turen… Som vi kom frem dengang tror jeg ‘bare’ han blev nervøs over at se os fra den vinkel, når han aldrig havde været ret højt oppe… I dag er der intet problem selvom han ligger i det store kradsetræ og jeg går helt derhen :slight_smile:

:wehuu: Så dejlige alle 4’

tillykke med at du dengang valgte at få kat :slight_smile:

Ihh en lækker bande, du har dig dér :inlove:

Tark :smiley:

Tak - men det er nu helt kærestens skyld… Han ville SÅ gerne have kat, så jeg endte med at sige ok, så længe jeg måtte vælge katten… Så endte med at vælge tre :ups:

Tusind tak :smiley:

Dejlige katte[:hjerte:](javascript:void(0)) og gode billeder [:thumbup:](javascript:void(0))

Cats og Conni

Jeg havde helt glemt, hvor sød Nobby’s køsseplet var. :wehuu: