2 is company - 3 is family!

Så må jeg vidst gå til bekendelse :inlove:

Så sent som for 2 timer siden flyttede husets sidste beboer ind :hjerte:

Vivi Fletchers “Deep In My Heart” stjal MIT hjerte noget så grusomt. Men lad mig starte fra begyndelsen…

Cheops flyttede ind for at give minhjnnnnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb (kærlig hilsen Depsy) dejlige Willow en legekammerat. Willow har ændret sig drastisk siden da. Leger ikke så meget med mig, og er generelt meget tilbageholdende. Han bruger en del tid på at skælde ud og være frustreret, for Cheops vil ham bare SÅ gerne. Willow gider ham mest til at putte med og vaske. Han leger ikke rigtigt, jo et par ture igennem huset om dagen, men ud over det så keder Cheops sig vanvittigt meget.

Cheops begyndte at udvise klassisk adfærd som ses hos hundehvalpe når de keder sig og er understimulerede. Han jagtede sin egen hale meget, og begyndte at være smådestruktiv - kort sagt - han røvkedede sig! :græde:

Til sidst sad jeg med 2 ekstremt frustrerede katte, og det gjorde MIG rigtig ked af det. Jeg har gået og tænkt en del over hvad jeg kunne gøre ved det, men fandt ikke nogen løsning. :øhmm:

I mandags mener jeg det var - var jeg hjemme hos min mor og sad og talte med hende om vores katte og sagde alle mine bekymringer. Jeg sagde så også til hende at da jeg havde talt med vivi for sjov på facebook havde hun udtalt at det lød som om Cheops kedede sig og manglede en ven.

Det vidste jeg jo godt, men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Min mor var tavs længe. Så sagde hun “Jamen…hvornår har vivi et kuld til salg igen?”

Jeg gloede lidt på hende ikke helt sikker på hvor hun ville hen med det (ja jeg er sgu lidt langsom en gang i mellem :fløjte:) og så sagde jeg at hun havde et kuld til salg lige nu faktisk, og at hun havde sagt at det var det sødeste hun havde lavet indtil videre. :fin:

…tavshed…

“Jamen så synes jeg du skal ringe til hende og høre om vi kan lave en betalingsaftale, for så får du en killing i julegave” - tror i lige at min underkæbe havnede på gulvet? :wehu:

Tingene gik slag i slag derfra og selv samme aften var jeg ude og besøge Vivi (der ligger billeder fra besøget under galleriet), og Deep In My Heart slog fødderne væk under mig i løbet af 5 minutter.

Jeg lagde mig på maven på gulvet og lille Deepsy lagde sig i mine arme og slikkede mine hænder - resten af aftenen var jeg besat af et styks killing der hele tiden kravlede på mig og da trætheden meldte sig faldt han i søvn mellem mine ben og med hovedet på min fod -love

Jeg var mildest talt solgt :wehuu:

Kl. 11 idag flyttede fisen så ind. Willow var SÅ ligeglad og har overhoved ikke reageret på ham. Cheops derimod synes han er en farlig fætter og har knurret og hvæst af ham, men dybt tror jeg ikke det stikker for Cheops render i måsen på ham hele tiden - han er jo liiiiiidt spændende alligevel! :klapper:

Cheops render og dapper ud efter ham med poterne og gør anslag til at lege, men samtidig knurre han vildt så Deepsy ved ikke helt hvad han skal stille op og bliver utryg.

De har alle 3 spist af samme vådfoderskål for nogle minutter siden og i skrivende stund ligger Deepsy i nakken på mig og sover imens jeg skriver. GUD hvor er han dejlig. Han voldspinder hele tiden og er verdens største kælerøv :wehuu:

Jeg er helt overbevist om at det her er det bedste der kunne ske. Sikke en julegave! Jeg glæder mig til at han falder til og til at Cheops kommer over sin utryghed. Jeg er helt sikker på at de bliver bedste venner. og så har onkel-Willow 2 små herlige drenge han kan putte med og vaske ører på :inlove: :ok:

Min lille dejlige familie :slight_smile:

STORT TILLYKKE Gry, Han lyder godt nok også til at være super dejlig :wehuu:

Og så glæder jeg mig til at se billeder af de trekløveret :hjerte:

Stort tillykke med en hængegøj og en legekammerat

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Du har vist verdens bedste mor, Gry…

Tillykke med din nye nakke-pølse - hvem af dem er det du har købt ??

Hvor er han på billederne hjemme fra Vivi ???

:hjerte:

Tillykke med familieforøgelsen :smiley:

Du har vist verdens bedste mor, Gry…

Tillykke med din nye nakke-pølse - hvem af dem er det du har købt ??

Hvor er han på billederne hjemme fra Vivi ???

:hjerte:[/quote]

Det er ham der ligger ved mine fødder og ham der ligger i nakken på vivi :slight_smile:

Stort tillykke med mislingen Gry :slight_smile:

Stort tillykke med den nye killing - det lyder til at være en super løsning :wehuu:

Stort tillykke med din nye misling Gry …Det lyder til, at det bliver til fælles glæde for jer alle :slight_smile:

Og Vivi’s killinger er jo slet ikke til at stå for …De ser så dejlig frække ud :slight_smile:

Godt, at I alle trives med det - og at du har tænkt på boligsituationen også :slight_smile:

Stort tillykke med den lille ny :smiley:

Stort tillykke med mislingen, dejlig julegave :flag:
Han ser skøn og fræk ud :inlove:

Stort tillykke med den nye…:):slight_smile:

Stort tillykke med din nye misser.
Så havde jeg jo ret i at Vivi skulle tælle misser efter at du var gået hi hi
Hilsen Lisbeth

Tillykke med den lille dreng:thumbup:. I 4 skal nok få mange dejlige stunder sammen:)

Jeg tænker t i lige får et billede af trekløveret :slight_smile:

Den røde er Cheops, den næsten sorte er store Willow og den lille vildtfarvede der nærmest har en lidt grålig tone er lille Deep :slight_smile:

Hvor er de bare skønne…:wehuu:

Tillykke med den lille ny - sikke da en dejlig julegave.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Den skal med garanti IKKE byttes.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Eva;300262]Tillykke med den lille ny - sikke da en dejlig julegave.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Den skal med garanti IKKE byttes.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Det kan du lige tro den ikke skal Gg