2 krøllede drenge søger nyt hjem

Lord Arsenic og Master Fugu søger nyt kærligt hjem.
De er selkirk rex langhår drenge, derfor pelsen ser lidt sjov ud.
Lord er en meget kontaktsøgende, spindende og kærlig dreng der elsker at blive set og nusset med.

Master er lidt mere tilbageholdende og vil helst ikke møve sig på. Men hvis du opsøger ham spinder han af glæde.
Racen er en medium aktiv indekat. Disse to er meget sociale så ikke som ene kat! De kan både flytte ud sammen eller til en anden sød kastrat dreng.
Ved flytning vil de være kastreret, vaccineret, chip (id+temperatur). Der følger tica stamtavle med. Indavl procent er 0 på 7 led. Begge forældre og deres forældre er skan for hcm og pkd. Mor har rent fuld dna panel mod “alt” arveligt.
Ved interesse for at adoptere dem kontakt mig og fortæl lidt om dig selv og hvad du søger.
https://www.pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:1747787;2:1856487&g=4&p=srl&o=elastic

Ps. Hvor sælger i killinger henne når fb ikke tillader det og racen ikke har en speciel klub?

5 Synes om

Vi har ikke haft problemer med at sælge fra facebook via vores profil, bare undgå or som sælges osv.
Vi bruger både DBA og Gul&gratis.
Men det mest effektiv er vores hjemmeside

3 Synes om

Jeg fik hav at advarsler og to karantæner da jeg gjorde det? :thinking:
Måske fordi dyreportalen flokken gik anmeld amok på mig, da jeg ikke ville finde mig i de udnyttede mine annoncer i deres abonnement fælde.:thinking:

2 Synes om

Deres grupper holder jeg mig langt fra

2 Synes om

Vores hjemmeside virker.
Vi har en international gruppe, hvor opdrættere kan annoncere kuld/katte, og købere kan søge katte.
Vi skriver på vores profiler om kuld.
Vi har visitkort med på udstillinger, som vi deler flittigt ud af.
Kattegalleri har også givet pote.
Herinde har de fleste kat(te) allerede, så her skriver vi mest for hyggens skyld.

4 Synes om

De HUGGER annoncer fra andre steder og lægger ind. Holder mig i også langt væk fra det scam.

3 Synes om

Har også hjemmeside burde få den opdateret der står kun der er killinger skal lige opdatere med nye billeder.

Og er galleri stadig aktiv. Må lige prøve derinde. Må ikke logge ind ellers få sendt nye kodeord :face_with_peeking_eye::flushed: så troede den var død. Tak for info.

4 Synes om

Hvor er de dejlige og smukke :heart_eyes: :star_struck:

Har set race navnet før men aldrig set dem, er det en race der ikke er så mange af :smil:

3 Synes om

Der er ikke frygtelig mange af dem jeg har haft dem siden 2012😍

3 Synes om

Tak for det :smil: det er nok der for jeg ikke har set dem

2 Synes om